logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > BPH zmienia przestrzeń publiczną
12.05.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

BPH zmienia przestrzeń publiczną



Bank BPH organizuje kolejną edycję konkursu „Zmieniaj świat wokół siebie”. Tym razem mogą w nim wziąć udział organizacje pozarządowe, które mają pomysł na zrewitalizowanie lub urozmaicenie miejsc i przestrzeni publicznych w miastach. Zwycięski projekt wybiorą internauci w głosowaniu na fanpage’u „Make Life Fair”, a Bank BPH sfinansuje jego realizację.

Bank BPH jest organizatorem inicjatywy „Make Life Fair – zmieniaj świat wokół siebie”. To pomysł banku na włączenie się w życie miejskie, wspieranie lokalnych inicjatyw służących ulepszaniu miejskiej przestrzeni. W pierwszej edycji konkursu zwyciężył projekt odnowienia warszawskiego neonu Kioskarz z lat 60. ubiegłego stulecia, a firma sfinansowała jego renowację.

Do kolejnej edycji bank zaprasza organizacje pozarządowe, które do 20 maja br. mogą zgłaszać inicjatywy na ulepszenie przestrzeni publicznych. Pomysły można wysyłać na adres facebookbph@ge.com. Opisy koncepcji zgłoszonych przez organizacje pozarządowe zostaną udostępnione w specjalnej aplikacji konkursowej na facebookowym profilu i poddane pod głosowanie. Użytkownicy Facebooka będą mogli oddawać głosy na wybrane przedsięwzięcie. Projekty z największą liczbę głosów znajdą się w finale, w którym ponownie internauci będą głosować i wybiorą zwycięzcę. Finałowe głosowanie odbędzie się między 20 a 27czerwca, a zwycięzcę poznamy 29 czerwca.

Pracownicy banku angażują się w akcje wolontariackie, pomagając społecznościom w działaniach z zakresu ochrony środowiska, edukacji, zdrowia a także promowania postaw fair. Taki cel ma również ogólnopolska akcja Zwykły Bohater, którą Bank BPH, wspólnie z telewizją TVN i Onet.pl, zorganizował cztery razy z rzędu.

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz klientom korporacyjnym. Oferta banku zawiera m.in.: kredyty, w tym gotówkowe i hipoteczne, konta osobiste, rachunki oszczędnościowe i lokaty oraz karty kredytowe.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek