logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  15.12.2015

Bosch podsumowuje grę w ekopomaganie



Marka Bosch rok temu stworzyła aplikację Homergy na urządzenia mobilne, za pośrednictwem której zachęcała do wspólnego oszczędzania energii elektrycznej oraz grupowej rywalizacji. 

Celem było mobilizowanie użytkowników do oszczędzania energii w mieszkaniach i kreowanie pozytywnych nawyków dbania o środowisko, a zaoszczędzone kilowatogodziny marka przeliczała na pieniądze na finansowanie projektów charytatywnych. Po roku zebrano 75 tys. zł na dwa projekty: wyposażenie Sali Doświadczania Świata, który będzie realizowany przez Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach oraz zakup specjalistycznego urządzenia do kalibracji on-line implantów słuchowych. Ten ostatni będzie realizowany przez parafię Św. Anny w Łodzi, która rozszerzając zakres działalności pomocowej, przejęła projekt zakupu urządzenia do kalibracji implantów od Fundacji JP II z Łodzi.

Homergy to aplikacja na smartfony i tablety, dzięki której można było śledzić zużycie prądu w swoim domu. Po pobraniu Homergy należało zrobić zdjęcie licznika oraz wprowadzić opcjonalne dane, które ułatwiały oszczędzanie. Ponowne skanowanie po trzech dniach pozwalało ustalić średnie zużycie energii w gospodarstwie domowym, a zarazem stan wyjściowy do oszczędzania. Aplikacja podpowiadała, jak oszczędzać kilowatogodziny poprzez praktyczne porady. Wprowadzono także element rywalizacji, którego celem było mobilizowanie do osiągania coraz lepszych wyników – Homergy umożliwiało śledzenie własnych postępów w zakresie redukcji zużycia energii, jak również rywalizację między grupami.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek