logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bosch gra o prąd
12.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bosch gra o prąd



Homergy to przygotowana przez firmę Bosch, dostosowana do systemów Android i IOS bezpłatna aplikacja, która pozwala kontrolować zużycie energii w domu. Aby rozpocząć korzystanie, należy zrobić zdjęcie licznika oraz wprowadzić podstawowe dane na temat metrażu mieszkania i jego wyposażenia w urządzenia elektryczne. Dzięki ponownemu skanowaniu po trzech dniach można ustalić średnie zużycie energii w gospodarstwie domowym, a tym samym – stan wyjściowy do oszczędzania.

Dalej gracze muszą od czasu do czasu skanować licznik oraz starać się zmniejszać ilość zużywanej energii. W tym zakresie aplikacja przychodzi z pomocą, udostępniając praktyczne wskazówki, jak oszczędzać prąd. Użytkownicy mogą tworzyć grupy i oszczędzać razem, motywując się wzajemnie, a przy okazji rywalizując na tym polu z innymi. W tym momencie w Homergy konkuruje ze sobą 113 grup.

Ekwiwalent pieniężny zaoszczędzonej dzięki graczom energii Bosch przeznaczy na dwa projekty charytatywne: wyposażenie sali do doświadczania światła zgłoszone przez Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach oraz wyposażenie sali kalibracji implantów słuchowych on-line dla Fundacji Integracja JPII w Łodzi.

Dotychczas za pomocą aplikacji uzbierano 35 tysięcy złotych na realizację projektów społecznych. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek