logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > BNP Paribas na pikniku pełnym uśmiechów
17.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

BNP Paribas na pikniku pełnym uśmiechów



1 września, w Przemyślu odbędzie się piknik rodzinny, podczas którego nastąpi finał akcji charytatywnej „Tornister pełen Uśmiechów”, zorganizowanej przez Caritas Polska. Partnerem akcji i sponsorem pikniku jest BNP Paribas Bank Polska SA.

Celem kampanii, która trwa od 15 sierpnia do 2 września, jest zebranie funduszy na zakup i wyposażenie wyprawek szkolnych dla najbardziej potrzebujących dzieci w całej Polsce. Kampanię można wesprzeć wysyłając SMS lub wpłacając pieniądze na konto Caritas Polska z dopiskiem nazwy akcji. Z pozyskanych w wyniku ogólnopolskiej zbiórki funduszy Caritas zakupi tornistry, a te zostaną następnie zapełnione artykułami szkolnymi, których zbiórka będzie prowadzona w parafiach w całej Polsce.

Wielki finał kampanii, z udziałem znanych gwiazd i artystów, odbędzie się 1 września na rynku w Przemyślu. Podczas pikniku rodzinnego „Tornister pełen Uśmiechów” zostaną uroczyście wręczone pierwsze wyprawki dla dzieci. Pozostałe wyprawki uczniowie będą odbierali od Szkolnych Szkół Caritas i Parafialnych Zespołów Caritas. Główną częścią programu artystycznego pikniku będzie koncert grupy Varius Manx.

Bank BNP Paribas nie po raz pierwszy angażuje się w pomoc charytatywną. Przy banku od 2006 roku działa Fundacja BNP Paribas, która stawia sobie za cel przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu wśród dzieci i młodzieży. Fundacja między innymi współtworzy z Caritas Polska program stypendialny dla dzieci i młodzieży „Skrzydła”.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek