Bluerank podjął się audytu SEO strony internetowej Fundacji Dzieci Niczyje. Audyt jest formą wsparcia działań Fundacji i agencja realizuje go na zasadzie pro bono. Wyniki działania zostaną wykorzystane do zoptymalizowania strony – aby łatwiejsze było szukanie informacji i pomocy przez beneficjentów Fundacji.
Wynikiem pracy agencji Bluerank będzie lista gotowych rekomendacji i rozwiązań do prawidłowego zoptymalizowania strony. Dzięki tym działaniom beneficjenci będą mogli łatwiej odnaleźć Fundację w wyszukiwarce Google, a przez to – szybciej zdobyć potrzebne informacje nt. oferty pomocy lub problemu krzywdzenia dzieci. Wdrożenie rozwiązań zaproponowanych przez Bluerank ma ułatwić także poruszanie się po stronie i lokalizowanie na niej kluczowych informacji. Działania optymalizacyjne Fundacja będzie mogła wdrażać od połowy lipca br.
Bluerank dostarcza usługi marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM) oraz Digital Analytics.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów