Bluerank podjął się audytu SEO strony internetowej Fundacji Dzieci Niczyje. Audyt jest formą wsparcia działań Fundacji i agencja realizuje go na zasadzie pro bono. Wyniki działania zostaną wykorzystane do zoptymalizowania strony – aby łatwiejsze było szukanie informacji i pomocy przez beneficjentów Fundacji.
Wynikiem pracy agencji Bluerank będzie lista gotowych rekomendacji i rozwiązań do prawidłowego zoptymalizowania strony. Dzięki tym działaniom beneficjenci będą mogli łatwiej odnaleźć Fundację w wyszukiwarce Google, a przez to – szybciej zdobyć potrzebne informacje nt. oferty pomocy lub problemu krzywdzenia dzieci. Wdrożenie rozwiązań zaproponowanych przez Bluerank ma ułatwić także poruszanie się po stronie i lokalizowanie na niej kluczowych informacji. Działania optymalizacyjne Fundacja będzie mogła wdrażać od połowy lipca br.
Bluerank dostarcza usługi marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM) oraz Digital Analytics.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku