logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  19.05.2009

Bliskość, a nie pieniądze

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Wiele ostatnio pisaliśmy o niejasnych związkach firm komercyjnych z reklamą społeczną. O pozorowanych kampaniach obliczonych na wzrost sprzedaży zamiast na pomoc innym. Ale to nie znaczy, że jesteśmy przeciwnikami społecznej odpowiedzialności biznesu, wręcz przeciwnie – jesteśmy jej wielkimi zwolennikami, ale na jasnych zasadach. Dlatego przygotowaliśmy artykuł na temat kampanii, która może być przykładem udanych związków działań społecznych z biznesem. Oraz – przy okazji – ze sztuką filmową.

Włoska kampania CSR, zrealizowana na zlecenie banku Intesa Sanpaola, to seria trzech krótkometrażowych filmów przedstawiających różne historie z życia zwykłych ludzi. Postacie występujące w filmach zmagają się z rozmaitymi kłopotami, związanymi głównie z ich sytuacją finansową. W zamyśle twórców kampanii, filmy mają pokazać ludziom, że w dobie kryzysów gospodarczych, dodatkowej wartości nabierają proste relacje między ludzkie i wzajemna pomoc w kręgu rodziny i znajomych. Kampania stara się przekazać prostą prawdę mówiącą, że bliskość drugiego człowieka jest równie ważna, lub ważniejsza, niż pieniądze i dobrobyt.

Filmy zostały zrealizowane w ciekawym stylu; dzięki doskonałym zdjęciom idealnie oddają emocje ich bohaterów, a dzięki uniwersalnym wartościom w nich zawartym, nie musimy znać języka włoskiego, aby poprawnie zinterpretować komunikat. Spoty są dostępne w dwóch wersjach – dłuższej (ok. 10 minutowej) przeznaczonej do internetowej części kampanii realizowanej w serwisie YouTube.com i na stronie www.perfiducia.com i znacząco krótszej (3 minutowej) przeznaczonej do emisji telewizyjnej.

Szczególnie polecamy film „La Partita Lenta” w reżyserii Paolo Sorrentino, który prezentujemy w pełnej wersji; pozostałe dwa – w skróconej.
Redakcja portalu kampaniespoleczne.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 04.05.2022

    Dyrektywa Omnibus — nowa rzeczywistość dla e-commerce


  • 06.04.2022

    Używane auto elektryczne — czy to dobry pomysł?


  • 25.02.2022

    Jak rozmawiać z dziećmi o wojnie? – tłumaczy Agnieszka Aksamit-Oknińska


  • 18.02.2022

    Osiem pytań o wolontariat pracowniczy


  • 12.01.2022

    Nie ma zdrowej diety dziecka bez zdrowej diety rodzica


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek