logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Błękitny Radisson kocha zieleń
18.06.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Błękitny Radisson kocha zieleń



Występy lokalnych artystów, meble recyclingowe, bar wykonany z 5 000 butelek wody mineralnej, eko-dekoracje wykonane przez projektantów z krakowskiej ASP – zaprezentował swoim partnerom biznesowym hotel Radisson Blu w Krakowie podczas czerwcowego spotkanie pod hasłem „Blu Loves Green”.

Proekologiczny charakter wieczoru miał za zadanie zachęcić współpracujące z hotelem firmy oraz organizacje do aktywnego zaangażowania się na rzecz społeczeństwa lokalnego i ochrony środowiska.

Podczas imprezy w multimedialnych eko-punktach goście mogli m. in. dowiedzieć się jak prawidłowo segregować każdego rodzaju odpady i co się dzieje z nimi dalej, mogli też posiedzieć na tekstylnych siedziskach oraz na hotelowych pufach uszytych z wycofanych z użycia kołder. Menu składało się z produktów od lokalnych producentów artykułów spożywczych.

Wystrój wnętrza w którym odbyło się spotkanie, został zaprojektowany i wykonany przez studentów ASP w Krakowie. Do przygotowania ekologicznego baru użyto 5000 butelek wody mineralnej. Wyspy cateringowe wykonano z 200 drewnianych europalet.

Hostessy ubrane były w recyclingowe sukienki wykonane przez projektantów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru z Krakowa, a kelnerzy i kelnerki w stroje uszyte ze zużytych sportowych bluz.

Goście zostali poproszeni o przyjazd środkami transportu miejskiej komunikacji publicznej. Zsumowana wartość zebranych biletów wyniosła 196 zł. Za jej równowartość Radisson Blu zakupi upominki dla domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek