logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  04.03.2012

Błąd 404: nie ma strony, nie ma człowieka



Na stronach 404, które wyświetlają się, gdy internauta nie znajduje żądanego pliku HTML, obok tekstu "nie odnaleziono strony…" pojawia się dodatkowy komunikat – "…ale jeśli nam pomożesz, odnajdziemy Pawełka, Maję, Piotrka, Dominika, Alę, Justynę, Tomka, Przemka. I wielu innych. Dowiedz się, jak możesz nam pomóc". Zamieszczone są także zdjęcia osób zaginionych, poszukiwanych przez Fundację ITAKA oraz link do strony internetowej www.zaginieni.pl.

– Zastosowaliśmy tutaj skojarzenie nieodnalezionej strony z osobami zaginionymi, poszukiwanymi przez ITAKĘ – wyjaśnia Jacek Karaszewski, szef agencji Max Weber, która jest autorem i realizatorem koncepcji. W kampanii biorą udział Onet, Gazeta.pl, Zumi.pl, Demotywatory.pl, NetSprint.pl, NetSprint.eu i Adkontekst.pl. W trakcie kampanii działania fundacji będą promowane także w sieci reklamy kontekstowej Adkontekst należącej do NetSprint. Do działań internetowych na rzecz osób zaginionych mogą włączyć się inne portale oraz strony internetowe kontaktując się z Fundacją ITAKA.

Celem kampanii jest zachęcenie do wpłaty 1% podatku na fundację oraz zwiększenie zainteresowania internautów tematyką zaginięć. – Internauci od dawna wspierają nasze działania poszukiwawcze. Kluczowe dla poszukiwań jest jak najszybsze rozpowszechnienie wizerunku osoby zaginionej, co umożliwia Internet – mówi Anna Dziurka, prezes fundacji.

Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych jest jedyną organizacją w Polsce całościowo zajmującą się problemem zaginięć. Pomaga w poszukiwaniach oraz wspiera rodziny i bliskich osób zaginionych. Specjaliści ITAKI udzielają wsparcia psychologicznego, doradzają w kwestiach prawnych i socjalnych. Każdego roku Fundacja prowadzi ok. 1400 spraw. Oprócz działań poszukiwawczych i wspierających, ITAKA prowadzi programy profilaktyczne mające na celu zmniejszenie liczby zaginięć. Fundacja jest inicjatorem wdrożenia w Polsce Child Alert – systemu alarmowego, którego celem jest rozpowszechnienie wizerunku zaginionego dziecka, którego życie jest zagrożone.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Strona nie została odnaleziona
Czas:
2012.3.1 - 2012.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja ITAKA
Media:
Internet
Wykonawca:
Max Weber
Adresaci:
Internauci
Hasło kampani:
Strona nie została odnaleziona, ale jeśli nam pomożesz, odnajdziemy Pawełka, Maję, Piotrka, Dominika, Alę, Justynę, Tomka, Przemka. I wielu innych.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 12.08.2022

    Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek