Na jaskrawozielonych billboardach wiszą ogromne czerwone korale. Instalacje 3D są częścią kampanii "Zwracamy uwagę na Małopolskę". Ozdoby pojawiające się w strojach z tamtego regionu są głównym motywem turystycznej marki województwa.
Zielone tło nawiązuje z kolei do identyfikacji Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). Organizatorzy kampanii chcą w ten sposób zachęcić do korzystania z sieci punktów MSIT, które świadczą usługi informacyjne dla turystów odwiedzających region.
W trakcie kampanii wykorzystanych zostanie 30 nośników wielkoformatowych, rozmieszczonych w województwach mazowieckim, śląskim, świętokrzyskim i małopolskim. Częścią akcji będą też niewielkie ulotki-wlepki o tej samej formie graficznej.
29 maja wyruszył w trasę po Europie Camper Małopolski – samochód ozdobiony nadrukiem czerwonego korala. W ciągu kolejnych trzech tygodnił odwiedził Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promował Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski. W przyszłości jego załoga będzie także zachęcać do wyjazdu na narty do tego regionu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką