Na jaskrawozielonych billboardach wiszą ogromne czerwone korale. Instalacje 3D są częścią kampanii "Zwracamy uwagę na Małopolskę". Ozdoby pojawiające się w strojach z tamtego regionu są głównym motywem turystycznej marki województwa.
Zielone tło nawiązuje z kolei do identyfikacji Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). Organizatorzy kampanii chcą w ten sposób zachęcić do korzystania z sieci punktów MSIT, które świadczą usługi informacyjne dla turystów odwiedzających region.
W trakcie kampanii wykorzystanych zostanie 30 nośników wielkoformatowych, rozmieszczonych w województwach mazowieckim, śląskim, świętokrzyskim i małopolskim. Częścią akcji będą też niewielkie ulotki-wlepki o tej samej formie graficznej.
29 maja wyruszył w trasę po Europie Camper Małopolski – samochód ozdobiony nadrukiem czerwonego korala. W ciągu kolejnych trzech tygodnił odwiedził Holandię, Belgię, północną Francję oraz Luksemburg. Podczas tego wyjazdu promował Kraków i atrakcje turystyczne Małopolski. W przyszłości jego załoga będzie także zachęcać do wyjazdu na narty do tego regionu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy