BIGFORMAT.tv – ogólnopolska sieć Digital Out of Home oraz Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych w styczniu nawiązały stałą współpracę. W jej ramach na ekranach reklamowych DOOH należących do BIGFORMAT.tv będą publikowane informacje o aktualnych zaginięciach.
Rocznie w Polsce dochodzi do zaginięcia ponad 20 tysięcy osób, w tym około 8 tysięcy dzieci. O skuteczności poszukiwań decyduje szybkość podjętych działań. Im więcej osób zetknie się ze zdjęciem osoby w krótkim czasie od jej zaginięcia, tym większe szanse na szczęśliwe odnalezienie. Właśnie dlatego chcemy skorzystać z możliwości automatycznej publikacji informacji o najnowszych zaginięciach na nośnikach DOOH. – podkreśla Prezes Fundacji ITAKA, Alicja Tomaszewska.
Fundacja ITAKA prowadzi bazę osób zaginionych na stronie www.zaginieni.pl oraz publikuje zdjęcia w mediach. Od początku stycznia br. wizerunki zaginionych pojawiają się także na wielkoformatowych ekranach Digital Out of Home należących do spółki BIGFORMAT.tv oraz na 22 ekranach sieci UNDERBOARD w przejściach podziemnych pod Dworcem Centralnym w Warszawie. System stworzony przez BIGFORMAT.tv automatycznie pobiera imię, nazwisko i zdjęcie osoby, która została ostatnio dodana do bazy osób zaginionych. Następnie informacje są publikowane w czasie rzeczywistym na ekranach DOOH w przestrzeni miejskiej. Istnieje również możliwość wyboru nośników znajdujących się w określonej odległości od miejsca zaginięcia lub zamieszkania osoby zaginionej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany
-
06.04.2023
Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych
-
05.04.2023
Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli