Sieć Biedronka jest partnerem konkursu „Mój Szkolny Kolega z Misji”, organizowanego po raz dwunasty przez Dzieło Pomocy „Ad Gentes”. Celem Konkursu jest kształtowanie wrażliwości polskich dzieci i młodzieży na los ich rówieśników w krajach misyjnych.
Tegoroczne hasło konkursu brzmi „Powołani, aby ukazywać blask Słowa prawdy”. Dzieci, podzielone na trzy grupy wiekowe, mogły zgłaszać prace na podany temat w następujących kategoriach: literacka, plastyczna, charytatywna, scenariusz lekcji i muzyczna. W konkursie wzięło udział ponad 300 szkół. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłoniono 42 finalistów. Finał Konkursu odbędzie się 1 czerwca w Sokołowie Podlaskim.
Biedronka jest zaangażowana także m.in. w realizację rodzinnych festynów z okazji Dnia Dziecka, organizowanych przez Caritas. Wspierała prace badawcze prowadzone na rzecz budowy sztucznej komory serca dla dzieci. Sieć prowadzi też własne akcje charytatywne, w tym m.in. kampanię promującą darowizny na rzecz najmłodszych w ramach przekazania 1 proc. podatku, czy zbiórki żywności – wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Trzykrotnie wsparła również Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w piłce nożnej w ramach projektu „Nadzieja na Euro”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO