logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  20.07.2016

Biedronka sponsoruje dziecięce mistrzostwa



Sieć sklepów Biedronka jest Złotym Sponsorem IV Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, które odbędą się w dniach 23-24 lipca na warszawskim stadionie Legii przy ul. Łazienkowskiej 3. Weźmie w nich udział blisko trzystu zawodników z czterech kontynentów.

Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej to cykliczne wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”, które od 2010 roku wspiera rozwój talentów i pasji wśród dzieci przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych w Polsce i na świecie.

W tegorocznych rozgrywkach weźmie udział 27 drużyn z domów dziecka, reprezentujących 26 krajów. 23 lipca w Warszawie pojawią się reprezentacje Białorusi, Bośni i Hercegowiny, Chorwacji, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Jordanii, Kolumbii, Litwy, Macedonii, Niemiec, Palestyny, Rosji, Serbii, Słowacji, Słowenii, Tajlandii, Tunezji, Ukrainy, Węgier i Wietnamu. Pozostałe dwie uczestniczące w wydarzeniu drużyny będą reprezentować Polskę. Pierwsza z nich składać się będzie z najlepszych zawodników wyłonionych spośród uczestników tegorocznych VII Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. 

Wstęp dla publiczności będzie wolny w niedzielę, 24 lipca, od godz. 14.00. O godz. 14:15 rozpocznie się mecz o trzecie miejsce, a następnie odbędzie się finał. Później rozegrany zostanie również mecz pokazowy z udziałem piłkarskich gwiazd: Polska vs. Reszta Świata. Gośćmi turnieju będą piłkarze m.in. Legii Warszawa, Bayernu Monachium czy Juventusu Turyn.

Biedronka wspiera organizację Mistrzostw od 2011 roku. Zapewnia pomoc finansową, napoje i przekąski dla zawodników, funduje też nagrody rzeczowe. Pomaga także podopiecznym domów dziecka za pośrednictwem swoich centrów dystrybucyjnych, które współpracują z tymi placówkami.

Sieć angażuje się także w inne projekty związane ze sportem. Jest m.in. partnerem Funduszu Stypendialnego Natalii Partyki, w ramach którego działa platforma crowdfundingowa DamNaSport.pl. Dzięki niej młodzi sportowcy dowolnej dyscypliny mogą zorganizować społecznościową zbiórkę pieniędzy na cele związane z rozwojem swojej kariery. Od 2014 roku Biedronka wspiera także Akademię Młodych Orłów – bezpłatne szkółki piłkarskie prowadzone przez Polski Związek Piłki Nożnej. Ze szkoleń skorzystało już 3,5 tys. dzieci ze szkół podstawowych w całej Polsce. Od 2010 roku Biedronka pozostaje Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek