logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.04.2014

Biedronka organizuje badania dla pracowników



Trwa 10. edycja programu edukacyjnego skierowanego do pracowników Jeronimo Martins Polska „Razem zadbajmy o zdrowie”. W tym roku odbywa się pod hasłem „Każdy z nas ma powody, żeby badać się regularnie” i ma na celu zachęcanie do profilaktyki zdrowotnej, poszerzania wiedzy w tym zakresie oraz propagowania jej wśród rodziny i przyjaciół. W ramach programu zaproszenia do udziału trafiły do ponad 47 tys. pracowników Biedronki.

Program „Razem zadbajmy o zdrowie”, realizowany przy współpracy z Polskim Komitetem Zwalczania Raka, umożliwia wszystkim pracownikom sieci Biedronka poszerzenie wiedzy o samych badaniach, ich celu i sposobie przeprowadzenia, z możliwością skorzystania ze specjalistycznych badań, pozwalających na zapobieganie i wczesne wykrycie groźnych chorób. W ramach programu od 2005 roku w ręce pracowników trafiło ponad 200 tys. kompletów materiałów informacyjnych z zaproszeniami na badania, a tylko w 2013 roku przebadało się ponad 4500 pracowników.

Badania dla kobiet obejmują mammografię, USG piersi, cytologię, morfologię i konsultacje ginekologa i internisty. Z kolei mężczyźni każdego roku mogą przeprowadzić kompleksowe badania analityczne, USG jamy brzusznej, EKG, diagnostykę prostaty oraz konsultację internistyczną.

Dla dodatkowego zachęcenia jak największej liczby pracowników do udziału w badaniach, w sklepach, centrach dystrybucyjnych i biurach odbywa się kampania edukacyjna. Jej bohaterami są pracownicy: Ewa Papiernik, sprzedawca-kasjer w Biedronce w Pasłęku, Krzysztof Kacprowski, inspektor BHP w Koszalinie oraz Bartosz Siewert, magazynier w Centrum Dystrybucyjnym w Kostrzynie. W tegorocznej edycji dzielą się powodami, dla których badają się regularnie i dbają o swoje zdrowie. W ramach kampanii do pracowników trafiają edukacyjne ulotki, plakaty oraz materiały w magazynie „Nasza Biedronka”, z których mogą dowiedzieć się o programie i jego celach. We wszystkich materiałach zawarte są także informacje zachęcające do rozmów z bliskimi o regularnej profilaktyce i przekazywania im materiałów edukacyjnych.

Dla klientów przygotowano ulotki edukacyjne na temat badań profilaktycznych, plakaty i billboardy oraz materiały dostępne w prasie ogólnopolskiej zachęcające do troski o zdrowie.  


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek