Trwa 10. edycja programu edukacyjnego skierowanego do pracowników Jeronimo Martins Polska „Razem zadbajmy o zdrowie”. W tym roku odbywa się pod hasłem „Każdy z nas ma powody, żeby badać się regularnie” i ma na celu zachęcanie do profilaktyki zdrowotnej, poszerzania wiedzy w tym zakresie oraz propagowania jej wśród rodziny i przyjaciół. W ramach programu zaproszenia do udziału trafiły do ponad 47 tys. pracowników Biedronki.
Program „Razem zadbajmy o zdrowie”, realizowany przy współpracy z Polskim Komitetem Zwalczania Raka, umożliwia wszystkim pracownikom sieci Biedronka poszerzenie wiedzy o samych badaniach, ich celu i sposobie przeprowadzenia, z możliwością skorzystania ze specjalistycznych badań, pozwalających na zapobieganie i wczesne wykrycie groźnych chorób. W ramach programu od 2005 roku w ręce pracowników trafiło ponad 200 tys. kompletów materiałów informacyjnych z zaproszeniami na badania, a tylko w 2013 roku przebadało się ponad 4500 pracowników.
Badania dla kobiet obejmują mammografię, USG piersi, cytologię, morfologię i konsultacje ginekologa i internisty. Z kolei mężczyźni każdego roku mogą przeprowadzić kompleksowe badania analityczne, USG jamy brzusznej, EKG, diagnostykę prostaty oraz konsultację internistyczną.
Dla dodatkowego zachęcenia jak największej liczby pracowników do udziału w badaniach, w sklepach, centrach dystrybucyjnych i biurach odbywa się kampania edukacyjna. Jej bohaterami są pracownicy: Ewa Papiernik, sprzedawca-kasjer w Biedronce w Pasłęku, Krzysztof Kacprowski, inspektor BHP w Koszalinie oraz Bartosz Siewert, magazynier w Centrum Dystrybucyjnym w Kostrzynie. W tegorocznej edycji dzielą się powodami, dla których badają się regularnie i dbają o swoje zdrowie. W ramach kampanii do pracowników trafiają edukacyjne ulotki, plakaty oraz materiały w magazynie „Nasza Biedronka”, z których mogą dowiedzieć się o programie i jego celach. We wszystkich materiałach zawarte są także informacje zachęcające do rozmów z bliskimi o regularnej profilaktyce i przekazywania im materiałów edukacyjnych.
Dla klientów przygotowano ulotki edukacyjne na temat badań profilaktycznych, plakaty i billboardy oraz materiały dostępne w prasie ogólnopolskiej zachęcające do troski o zdrowie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”