Sieć sklepów Biedronka wspiera czwartą edycję programu edukacyjno-profilaktycznego „Chroń Dziecięce Uśmiechy”, prowadzonego przez Wrigley Poland wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem. Na potrzeby tegorocznej akcji Biedronka przygotowała 10 tys. pakietów edukacyjnych, które trafią do najmłodszych. Znajduje się w nich szczoteczka do zębów, pasta, zestaw bezcukrowych gum Orbit for Kids i instrukcja szczotkowania.
Cel projektu to budowa wśród uczniów szkół podstawowych świadomości, jak ważna jest pielęgnacja zębów oraz jak skutecznie dbać o higienę jamy ustnej. Program „Chroń Dziecięce Uśmiechy” powstał w odpowiedzi na duży problem społeczny, który stanowi w Polsce próchnica u dzieci. W ramach jego IV edycji około 9 000 dzieci w wieku 5-13 lat poddanych zostanie przeglądom dentystycznym w wybranych szkołach podstawowych na terenie 5 województw. Dodatkowo 100 tys. uczniów weźmie udział w zajęciach edukacyjnych na temat prawidłowej higieny jamy ustnej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób