Sieć sklepów Biedronka, która jest oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej, wspiera młodych sportowców z domów dziecka. Była partnerem Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej o Puchar Prezydenta m. st. Warszawy „Nadzieja na Euro”, których II edycja odbyła się 24 i 25 września br. w Warszawie.
– Doceniamy tego typu inicjatywy i bardzo chętnie je wspieramy. W ten sposób możemy pomóc w spełnianiu marzeń najmłodszych, nauczyć ich zasad fair play i umożliwić lepszy start w dorosłe życie. Podczas Mistrzostw – Nadzieja na Euro – kibicowaliśmy nie tylko drużynom z Polski, ale wszystkim młodym zawodnikom.– powiedziała Anetta Jaworska-Rutkowska przedstawiciel sieci sklepów Biedronka.
Młodzi zawodnicy rozgrywali swoje mecze na boisku KS Drukarz w Parku Skaryszewskim, w Warszawie. W turnieju wzięło udział 29 drużyn z całego świata, w tym reprezentacje domów dziecka z Francji, Słowacji, Ukrainy, Rosji i Czech. Ideą tej imprezy jest rozwijanie w młodych sportowcach pasji do piłki nożnej i poszukiwanie nowych talentów piłkarskich. W tegorocznych Mistrzostwach, które są kontynuacją zeszłorocznych Ogólnopolskich Mistrzostw Domów Dziecka w piłce nożnej wzięło udział blisko 300 osieroconych dzieci.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO