Sieć sklepów Biedronka, która jest oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej, wspiera młodych sportowców z domów dziecka. Była partnerem Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej o Puchar Prezydenta m. st. Warszawy „Nadzieja na Euro”, których II edycja odbyła się 24 i 25 września br. w Warszawie.
– Doceniamy tego typu inicjatywy i bardzo chętnie je wspieramy. W ten sposób możemy pomóc w spełnianiu marzeń najmłodszych, nauczyć ich zasad fair play i umożliwić lepszy start w dorosłe życie. Podczas Mistrzostw – Nadzieja na Euro – kibicowaliśmy nie tylko drużynom z Polski, ale wszystkim młodym zawodnikom.– powiedziała Anetta Jaworska-Rutkowska przedstawiciel sieci sklepów Biedronka.
Młodzi zawodnicy rozgrywali swoje mecze na boisku KS Drukarz w Parku Skaryszewskim, w Warszawie. W turnieju wzięło udział 29 drużyn z całego świata, w tym reprezentacje domów dziecka z Francji, Słowacji, Ukrainy, Rosji i Czech. Ideą tej imprezy jest rozwijanie w młodych sportowcach pasji do piłki nożnej i poszukiwanie nowych talentów piłkarskich. W tegorocznych Mistrzostwach, które są kontynuacją zeszłorocznych Ogólnopolskich Mistrzostw Domów Dziecka w piłce nożnej wzięło udział blisko 300 osieroconych dzieci.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany