Biedne dzieci wolą zniknąć
Szkolne doświadczenia: zamykanie w toalecie, przyklejenie do pleców obraźliwych treści, wyśmiewanie, upokarzanie. To wszystko jest udziałem dziecka, którego postać jest w spocie niewidzialna. Dzieci, które wstydzą się złej sytuacji materialnej, wolałyby zniknąć.
1 sierpnia ruszyła akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce – „Powrót do szkoły”. Po raz trzeci Stowarzyszenie będzie zbierać pieniądze na szkolne wyprawki i zajęcia edukacyjne dla swoich podopiecznych – opuszczonych i osieroconych dzieci.
W tym roku do akcji przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus. Dzięki ich pomocy akcję Stowarzyszenia można wesprzeć wysyłając charytatywny SMS o treści POMAGAM na numer 74 565 (koszt 4zł + VAT). Operatorzy cały przychód uzyskany z serwisu SMS przekażą SOS Wioskom Dziecięcym.
Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 1122 zł na wyprawkę dla jednego ucznia. W każdej rodzinie SOS jest od 5 do 8 dzieci, kwotę tę zatem należy pomnożyć 5-8 razy.
Wsparcia potrzebują również maluchy uczęszczające do świetlic prowadzonych przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Dzieci pochodzą z wielodzietnych rodzin, w których brakuje środków do życia. Wiele z nich niechętnie wraca do szkoły po wakacyjnej przerwie ponieważ nie mają podręczników i przyborów szkolnych.
Kampania “Powrót do szkoły” potrwa od sierpnia do końca października. Spot telewizyjny wyreżyserował Jan Macierewicz, a zdjęcia do reklam prasowych wykonał Jan Kriwol. Akcję SMS obsługuje technicznie Digital Virgo SA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?