Fanpage „Kocham rower” Banku BGŻ ma najwięcej fanów spośród wszystkich tego typu profili należących do instytucji finansowych. W raporcie „Czy polskie banki są społecznościowe? Styczeń 2013” przygotowanym przez firmę consultingową Outbox Research został wysoko oceniony za koncepcję działań w mediach społecznościowych oraz spójność komunikacyjną.
Autorzy raportu wyodrębnili dwie grupy bankowych profili: fanpage bezpośrednio skupiające się na ofercie oraz fanpage, których przedmiotem jest wybrany rodzaj działalności banku, a sama marka pozostaje w tle. Strona „Kocham rower” należy do tej drugiej grupy.
Analizie zostały poddane takie aspekty jak: rozmiar społeczności i jej zaangażowanie. Kocham rower Banku BGŻ zgromadził 184 tysiące fanów. W styczniu w aktywną komunikację zaangażowanych było ponad 68 tysięcy
osób.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO