logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > BGŻ jeździ z głową po raz drugi
17.04.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

BGŻ jeździ z głową po raz drugi



Po raz drugi Fundacja BGŻ prowadzi program „Jeżdżę z Głową”. Program, skierowany do 5000 gimnazjalistów z niemal 100 miejscowości w całej Polsce, za cel stawia sobie uczenie takich wartości jak odpowiedzialność, rozwaga i wzajemny szacunek na drodze. Ma promować bezpieczeństwo na drodze oraz propagować wiedzę na temat obowiązujących przepisów ruchu drogowego wśród młodzieży szkolnej z mniejszych miejscowości.

Gimnazjaliści uczestniczący w programie, dzięki zaangażowaniu nauczycieli  i przy wsparciu policji, pogłębiają swoją wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa ruchu drogowego. Następnie dzielą się informacjami z rówieśnikami, młodszymi kolegami i wszystkimi mieszkańcami swoich miejscowości, a także wraz z lokalnymi władzami proponują społecznie istotne zmiany.

W ubiegłym roku program dotarł do ponad 30000 osób. W realizację programu zaangażowani są pracownicy Banku BGŻ z blisko 100 oddziałów z całej Polski.

Więcej informacji na temat programu na stronie www.jezdzezglowa.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek