Manekin kojarzący się z symulacją wypadku samochodowego tym razem wystąpił w innej roli.
Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji kontynuuje akcję "Kocham. Nie biję" – tematem czerwcowej kampanii jest przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci. Hasło "Nie bij. Bądź bezpiecznym rodzicem" to apel do tych dorosłych, którzy stosują kary cielesne. Kreacja w sposób emocjonalny, odwołując się do konwencji symulacji kolizji drogowej, pokazuje niewłaściwe zachowanie rodzica.
Prawo zakazujące stosowania kar cielesnych wobec dzieci działa w Polsce od 2010 roku, pomimo tego kary cielesne są ciągle stosowaną i akceptowaną metodą wychowywania. Ponad połowa Polaków (61 proc.) akceptuje klapsy, większość rodziców przyznaje, że zdarzyło im się je stosować (64 proc.), a co czwarty Polak nie wie, że w Polsce obowiązuje zakaz bicia dzieci – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka. Dlatego też Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji w ramach akcji "Kocham. Nie biję" teraz szczególną uwagę zwraca na przemoc dorosłych wobec najsłabszych – dzieci.
Dorota Zawadzka – Superniania, jest odpowiedzialna za stronę merytoryczną kampanii, w tym także za portal strefabezpiecznegorodzica.pl. poświęcony szeroko pojętemu bezpiecznemu wychowaniu najmłodszych. Symbolicznie został on uruchomiony wraz z kampanią 1 czerwca i ma służyć zarówno dorosłym, jak i dzieciom w rozwiązywaniu ich codziennych problemów.
W ramach kampanii Fundacja przygotowała specjalny certyfikat – Atest Bezpiecznego Rodzica. Kampanię w spotach firmują Omenaa Mensah, prezenterka TVN oraz aktorzy – Magdalena Różczka i Marcin Perchuć.
Kreację przygotowała agencja Leo Burnett. Zintegrowana kampania obejmuje: telewizję, outdoor, radio, print, materiały BTL oraz działania digital.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków