logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.07.2008

Bezpieczne wakacje z PZU

Your browser does not support the video tag.


Firma ubezpieczeniowa PZU SA rozpoczęła wakacyjną kampanię prewencyjną „Resztę opowiem, jak wrócę”. Ma ona promować bezpieczne zachowania na drodze, mówi o bezpiecznym wyjeździe na wakacje i bezpiecznym powrocie do domu.

Kampania rozpoczęła się 20 lipca teaserem w formie pocztówki z wakacji umieszczonym na billboardach.

Kolejnym etapem jest emisja spotów telewizyjnych, które można będzie zobaczyć w głównych stacjach ogólnopolskich. Spoty przedstawiają migawki z wakacji. Elementem łączącym wszystkie historie są słowa na wysyłanych przez urlopowiczów pocztówkach: ” Resztę opowiem jak wrócę” . W zakończeniu spotu kartka z wakacji trzymana jest przez inną, starszą płaczącą osobę. Widzowie mogą się jedynie domyślać zakończenia którejś z historii.

– Celem naszej kampanii prewencyjnej jest wzbudzenie u odbiorców refleksji nad wartością życia, a zarazem jego kruchością. O tym drugim rzadko myślimy w chwilach radości a takie często towarzyszą wakacyjnym podróżom – mówi Wojciech Pronobis, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii Marketingowej Grupy PZU.

Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć spoty radiowe i akcje przeprowadzane na wybranych stacjach benzynowych, gdzie będzie można otrzymać pocztówki towarzyszące kampanii. Pojawią się również specjalne plakaty z logo kampanii nad dystrybutorami z paliwem oraz reklama na nalewakach do paliwa.

Do najczęstszych przyczyn wypadków drogowych należą niedostosowanie prędkości do warunków ruchu drogowego, nieprzestrzeganie pierwszeństwa przejazdu, nieprawidłowe wyprzedzanie, wymijanie i omijanie, oraz nieprawidłowe przejeżdżanie przez przejścia dla pieszych. Wszystkie te przyczyny można wyeliminować lub zmniejszyć ich natężenie poprzez zmianę postaw kierowców.

Elementem kampanii jest serwis www.bezpiecznewakacje.pzu.pl przypominający, m.in., o ubezpieczeniach. Dodatkowo będzie przeprowadzony konkurs „Bezpieczne lato” , w ramach którego internauci będą mogli zarekomendować innym propozycję miejsc bezpiecznych dla podróżujących.

Kampania potrwa do 31 sierpnia 2008 r., a finansowana jest z funduszu prewencyjnego PZU.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek