logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bezpieczne dzieci z BRE Leasing
09.02.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bezpieczne dzieci z BRE Leasing



BRE Leasing prowadzi kolejną edycję programu BREL Ratownik – tym razem pod nazwą „Bezpieczne dzieci na drodze. Jego celem jest przeprowadzenie szkoleń poszerzających bezpieczeństwo drogowe oraz edukacja w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej wśród przedszkolaków oraz dzieci. Zajęcia będą prowadzone w przedszkolach, szkołach podstawowych oraz gimnazjach. Główne przesłanie programu to: „Bezpieczeństwo – Ratownictwo – Edukacja – Ludzie”

Przedszkolaki oraz uczniowie szkół będą mogli zapoznać się z zasadami ruchu drogowego w specjalnie zaaranżowanym miasteczku. Zajęcia będą się odbywały w warunkach zbliżonych do naturalnych – przyszli kierowcy będą poznawać tajniki ruchu drogowego poruszając się elektrycznymi samochodami. Uczniowie szkół odbędą szkolenia teoretyczne oraz praktyczne z zakresu udzielania pierwszej pomocy medycznej prowadzone przez ratowników medycznych.

Działający od maja 2005 roku program BREL Ratownik adresowany jest do uczestników ruchu drogowego, którzy chcą podnieść poziom wiedzy na temat zasad udzielania pierwszej pomocy oraz zasad ruchu drogowego. Członkami BREL Team-u są zawodowi ratownicy medyczni oraz instruktorzy.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek