logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.09.2013

Bezpieczna jazda jesienią z BGŻ



Młodzi uczestnicy programu Fundacji BGŻ „Jeżdżę z Głową” z 8 szkół gimnazjalnych z całej Polski pod okiem swoich nauczycieli i przy wsparciu samorządów oraz władz lokalnych zachęcają mieszkańców do zachowania ostrożności na drogach swoich miejscowości.

Czas powrotu do szkół to wzmożony ruch na drogach, szczególnie w okolicach placówek edukacyjnych. W okresie jesiennym maleje również widoczność i pogarszają się warunki atmosferyczne, co sprzyja dużej liczbie wypadków. Aby wyczulić uczestników ruchu drogowego na te zagrożenia, Fundacja BGŻ oraz Oddziały Banku zainicjowały lokalne akcje społeczne pod hasłem „Jeżdżę z Głową”. We wrześniowej kampanii bierze udział 8 miast: Świebodzice, Oleśnica, Wałcz, Żnin, Kluczbork, Giżycko, Brzeźno i Nowa Sól.

Jednym z głównych elementów akcji jest przejazd rowerowy młodych ludzi ulicami miast. Uczestnicy tej akcji zatrzymają się w szczególnie niebezpiecznych miejscach w mieście i oznaczą je flagami z napisem „Tu jeździmy z głową”, które podkreślą konieczność zachowania ostrożności. Zaangażowani rowerzyści w zamian za propagowanie bezpieczeństwa na drodze otrzymają rowerowe odblaski zwiększające ich widoczność. Zbierane będą również podpisy pod petycją adresowaną do służb miejskich: policji i straży miejskiej, by w miejscach niebezpiecznych wzmogli patrole i pomagali pieszym oraz rowerzystom. Na ulicach miast pojawią się także transparenty promujące ideę akcji, potwierdzające, że miejscowość aktywnie angażuje się w temat bezpieczeństwa na drogach. Wrześniowe, lokalne akcje społeczne Fundacji BGŻ i Oddziałów Banku, są kontynuacją wcześniejszych działań podejmowanych podczas II edycji programu edukacyjnego „Jeżdżę z głową” w 100 miejscowościach z całej Polski.

Program Fundacji BGŻ „Jeżdżę z Głową” skierowany jest do uczniów szkół gimnazjalnych z małych miast i zakłada poszerzenie wiedzy na temat przepisów oraz promowanie świadomego uczestnictwa w ruchu drogowym. W ciągu dwóch edycji wzięło w nim udział 200 szkół gimnazjalnych, 230 nauczycieli, 8500 uczniów, wspieranych przez pracowników 155 Oddziałów Banku BGŻ. Program objęty jest honorowym patronatem Minister Edukacji Narodowej i Komendy Głównej Policji.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek