logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bezpieczna droga do szkoły z Bridgestone
26.09.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bezpieczna droga do szkoły z Bridgestone



Bridgestone Stargard patronuje konkursowi rysunkowemu „Bezpieczny powrót do szkoły 2014” organizowanego przez Komendę Powiatową Policji w Stargardzie Szczecińskim. Firma będzie jednym z fundatorów nagród dla uczestników.

Konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych z powiatu stargardzkiego. Mogą być do niego zgłoszone prace rysunkowe w formacie A4, które zostaną wyłonione w ramach eliminacji szkolnych i przesłane do organizatora do 17 października 2014. Wyróżnione propozycje pomogą w dalszej edukacji – zostaną umieszczone w materiałach prewencyjnych programu „Jesteśmy widoczni”. Na autorów najciekawszych prac czekają nagrody ufundowane przez honorowych patronów: Zarząd Terenowy Niezależnego Samorządu Związku Zawodowego Policjantów Komendy Powiatowej Policji w Stargardzie Szczecińskim, Salę Zabaw Zig – Zag oraz Bridgestone Stargard.

Konkurs „Bezpieczny powrót do szkoły” jest częścią programu profilaktyczno-edukacyjnego „Jesteśmy Widoczni”, który jest organizowany przez Komendę Powiatową Policji w Stargardzie Szczecińskim od 5 lat. W ramach akcji na terenie miasta i powiatu stargardzkiego odbywają się m.in. spotkania i prelekcje w szkołach i przedszkolach, a także inne działania profilaktyczno-edukacyjne.

Bridgestone to producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, a także dostawca rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych. Fabryka w Stargardzie Szczecińskim powstała w 2009 r.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek