logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bezpański wirus na ulicy
07.05.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bezpański wirus na ulicy



Dwoje ludzi siedzi na ławce, a przed nimi leży imponujących rozmiarów cząsteczka wirusa. Kobieta pyta: „Isn’t that thing yours?” ("Czy to nie twoje?"). Sytuacja ta ma pokazywać ludziom nie znającym swojego statusu serologicznego, że każdy z nich może być nosicielem HIV.

Według statystyk Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) nosicieli HIV jest ponad 33 mln, z czego około 1 mln żyje w Federacji Rosyjskiej. Od czasu wybuchu epidemii AIDS w 1987 roku Rosja zmaga się z ciągle rosnącą liczbą zakażeń HIV. Jednym ze sposobów przeciwdziałania procesowi rozprzestrzeniania się wirusa jest uświadamianie społeczeństwu faktu, iż każdy może się stać ofiarą AIDS.

W maju br. przed 27. Międzynarodowym Dniem Pamięci o Osobach Zmarłych na AIDS (16 maja), pod hasłem ang. "Most people don’t actually know if they’re HIV or not. If they did then HIV wouldn’t spread. ("Większość ludzi tak naprawdę nie wie czy jest nosicielami HIV, czy też nie. Gdyby wiedzieli, HIV nie rozprzestrzeniałby się") wystartowała kampania koalicji mediów Russian Media Partnership to Combat HIV/AIDS i organizacji Transatlantic Partners Against AIDS (TPAA). Towarzyszyła jej kreacja przygotowana przez agencję Ogilvy.

Tegoroczna kampania jest kontynuacją edukacyjnej akcji StopSPID (StopAIDS) zapoczątkowanej przez spółkę Russian Media Partnership to Combat HIV/AIDS, zrzeszającą ponad 40 rosyjskich i zagranicznych spółek medialnych. Ta niespotykana koalicja działa na rzecz walki z HIV i AIDS poprzez wykorzystanie mediów, takich jak radio, telewizja, Internet, czy prasa. Działania te wspomaga międzynarodowa organizacja TPAA.
K. Truszkowska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek