Dwoje ludzi siedzi na ławce, a przed nimi leży imponujących rozmiarów cząsteczka wirusa. Kobieta pyta: „Isn’t that thing yours?” ("Czy to nie twoje?"). Sytuacja ta ma pokazywać ludziom nie znającym swojego statusu serologicznego, że każdy z nich może być nosicielem HIV.
Według statystyk Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) nosicieli HIV jest ponad 33 mln, z czego około 1 mln żyje w Federacji Rosyjskiej. Od czasu wybuchu epidemii AIDS w 1987 roku Rosja zmaga się z ciągle rosnącą liczbą zakażeń HIV. Jednym ze sposobów przeciwdziałania procesowi rozprzestrzeniania się wirusa jest uświadamianie społeczeństwu faktu, iż każdy może się stać ofiarą AIDS.
W maju br. przed 27. Międzynarodowym Dniem Pamięci o Osobach Zmarłych na AIDS (16 maja), pod hasłem ang. "Most people don’t actually know if they’re HIV or not. If they did then HIV wouldn’t spread. ("Większość ludzi tak naprawdę nie wie czy jest nosicielami HIV, czy też nie. Gdyby wiedzieli, HIV nie rozprzestrzeniałby się") wystartowała kampania koalicji mediów Russian Media Partnership to Combat HIV/AIDS i organizacji Transatlantic Partners Against AIDS (TPAA). Towarzyszyła jej kreacja przygotowana przez agencję Ogilvy.
Tegoroczna kampania jest kontynuacją edukacyjnej akcji StopSPID (StopAIDS) zapoczątkowanej przez spółkę Russian Media Partnership to Combat HIV/AIDS, zrzeszającą ponad 40 rosyjskich i zagranicznych spółek medialnych. Ta niespotykana koalicja działa na rzecz walki z HIV i AIDS poprzez wykorzystanie mediów, takich jak radio, telewizja, Internet, czy prasa. Działania te wspomaga międzynarodowa organizacja TPAA.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi