logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bezcenny świat książek
19.05.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bezcenny świat książek



W ramach organizowanej przez Świat Książki, Ciszewski Public Relations oraz Fundację Agory akcji „Czas na czytanie. Książka wzbogaca” do bibliotek na terenie całej Polski trafi nieodpłatnie 100 000 nowych książek pochodzących z wydawnictwa Świat Książki.

Do udziału w akcji organizatorzy zapraszają biblioteki publiczne, szkolne, przyszpitalne oraz biblioteki przy domach dziecka.

Głównym celem akcji jest popularyzacja czytelnictwa wśród ogółu polskiego społeczeństwa poprzez umożliwienie jak największej liczbie osób dostępu do interesujących pozycji książkowych. Wspieranie czytelnictwa w Polsce jest istotnym elementem działań na rzecz niwelowania nierówności społecznych i wykluczenia społecznego osób o niskim poziomie wykształcenia.

Zakładanym efektem jest zwiększenie zainteresowania literaturą i poprawienie jakości polskich zbiorów bibliotecznych. Swoim zasięgiem akcja obejmie ponad 5 tysięcy bibliotek w całej Polsce. Każda zgłoszona do projektu biblioteka otrzyma do 50 tomów książek.

– Wspieranie czytelnictwa w Polsce jest istotnym elementem działań na rzecz niwelowania nierówności i wykluczenia społecznego. Ciszewski Public Relations od lat aktywnie realizuje i wspiera akcje społeczne. Także tym razem bez wahania podjęliśmy wyzwanie i zaoferowaliśmy wydawnictwu Świat Książki zorganizowanie całego przedsięwzięcia pro publico bono – mówi Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations – współorganizator akcji.

– Korzyści płynące z czytania są oczywiste i nie do przecenienia – poszerzamy horyzonty, wzbogacamy słownictwo, kształtujemy wrażliwość. Dlatego tak ważny jest dostęp do książek. O pomyśle rozdawnictwa myśleliśmy już od dłuższego czasu i cieszymy się, że teraz dojdzie on do skutku przy pomocy agencji Ciszewski PR i naszych partnerów – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Marketingu, Świat Książki.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek