Bez wilka Kapturek dziczeje
Czerwony Kapturek wystrzeliwuje jeża z procy, ścina drzewo, wyrzuca jajka z gniazda, rozjeżdża las quadem, a po intensywnym wysiłku, jakiego wymagało znęcanie się nad wiewiórką, relaksuje się otoczona niedopałkami i butelkami po piwie. Wszystko przy dźwiękach ostrej muzyki. W lesie zabrakło bowiem jednego z mieszkańców, przed którym Kapturek czuje respekt – wilka.
Animowany spot, nawiązujący stylistyką do słynnego "South Parku" i uświadamiający znaczenie bioróżnorodności jest elementem kampanii 1% WWF Polska. Organizacja zamierza przeznaczyć zebrane fundusze na ratowanie rysi, wilków i niedźwiedzi w polskich lasach. "Zrób to z dziką radością" apeluje lektorka bardziej konwencjonalnego spotu o rysiu, przedstawiającego zwierzę w jego naturalnym środowisku i informującego o grożącym mu wyginięciu. Na stronie 1procent.wwf.pl dostępny jest bezpłatny program do wypełniania formularzy PIT.
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu