logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bez wilka Kapturek dziczeje
14.03.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Bez wilka Kapturek dziczeje

Your browser does not support the video tag.


Czerwony Kapturek wystrzeliwuje jeża z procy, ścina drzewo, wyrzuca jajka z gniazda, rozjeżdża las quadem, a po intensywnym wysiłku, jakiego wymagało znęcanie się nad wiewiórką, relaksuje się otoczona niedopałkami i butelkami po piwie. Wszystko przy dźwiękach ostrej muzyki. W lesie zabrakło bowiem jednego z mieszkańców, przed którym Kapturek czuje respekt – wilka.

Animowany spot, nawiązujący stylistyką do słynnego "South Parku" i uświadamiający znaczenie bioróżnorodności jest elementem kampanii 1% WWF Polska. Organizacja zamierza przeznaczyć zebrane fundusze na ratowanie rysi, wilków i niedźwiedzi w polskich lasach. "Zrób to z dziką radością" apeluje lektorka bardziej konwencjonalnego spotu o rysiu, przedstawiającego zwierzę w jego naturalnym środowisku i informującego o grożącym mu wyginięciu. Na stronie 1procent.wwf.pl dostępny jest bezpłatny program do wypełniania formularzy PIT.



Nazwa kampanii:
Czerwony Kapturek - wersja bez wilka
Czas:
2012.3.13
Nadawca:
WWF Polska
Media:
Internet
Wykonawca:
TBWA Warszawa
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Strasznie jest, gdy nie ma wilka. Przekaż 1%, by wrócił do lasu.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek