logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.01.2011

Bez transportu nie ma jogurtu



Firma Raben prowadzi kampanię wizerunkową branży transportowej pt. „Transport jest potrzebny” z elementami społecznymi. – Za sprawą akcji społecznej pragniemy zwrócić uwagę na istotność transportu, bez którego nawet najprostsze, codzienne czynności byłyby utrudnione lub nawet niemożliwe – powiedział Ewald Raben, CEO Grupy Raben.

Ideą kampanii, jak tłumaczy firma, jest uświadomienie wagi przewozów. Trudno tę tematykę uznać za wysoce społecznie istotną, jednak znajdują się w tej akcji elementy społecznie pożyteczne, jak np. deklaracja propagowania bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Cel kampanii będzie realizowany w Grupie Raben m.in. poprzez: szkolenia dla pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy, monitorowanie ilości i przyczyn wypadków, promowanie trzeźwości wśród kierowców (wewnętrzna akcja „Wyhamuj w porę”), szkolenia dla kierowców z bezpiecznej jazdy.

Akcja jest realizowana za pomocą strony www.transport-jest-potrzebny.pl, specjalnie oklejonych samochodów firmowych i profili w serwisach Facebook i Twitter.

Partnerami kampanii są: Autostrada Wielkopolska, Centrum PISOP, CSRinfo, Eurologistics, DGC, etransport, Flota Auto Biznes, Forum Transportu, Log24, Mercedes Benz, Puls Biznesu, PwC, Wyższa Szkoła Logistyki, Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, TM Serwis, Truck & Business Polska.

Grupa Raben przystąpiła do Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego działającego na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce. W listopadzie 2010 r. została wyróżniona nagrodą „Sustainable Entrepreneurship Award”, przyznawanym przez Polsko-Holenderską Izbę Gospodarczą.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek