I nie chodzi tu bynajmniej o Kamasutrę. Sylwia Chutnik, Kazimiera Szczuka, Paweł Althamer, Jacek Dehnel oraz członkowie zespołu Kapela ze Wsi Warszawa promują kampanię "Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka", która przekonuje, że atrakcyjność intelektualna jest warunkiem koniecznym do rozpoczęcia relacji, a książka jest atrybutem pociągającej osoby.
Akcję rozpoczętą w internecie przez Grupę Twórczą Qlub Xsiążkowy wsparły znane osoby, których zdjęcia (przy lekturze w sypialniano – relaksującej konwencji) ilustrują kalendarz promocyjny. Swoje zdjęcie z książką w łóżku może przysłać każdy zainteresowany. Zebrane do tej pory fotografie złożyły się na wystawę, której wernisaż miał miejsce 16 grudnia w warszawskim Traffic Clubie. Facebookowy fanpage akcji w ciągu trzech tygodni osiągnął liczbę 4000 fanów (obecnie ponad 7000), co zawdzięcza zapewne także chwytliwemu tytułowi.
– Kochamy książki miłością prawie, że fizyczną. Chcemy zachęcać do odkrywania czytania na nowo – tym razem w kontekście nieco erotycznym. Aby ludzie widzieli się w intymnym towarzystwie książek. Żeby stawały się one elementem ich wizerunku. Nie ma nic bardziej sexy, niż fajna osoba, w fajnym łóżku z odpowiednią lekturą. Dlatego też chcemy pokazać książkę w nowej odsłonie – jako atrybut seksualny, decydujący o naszej atrakcyjności. – tłumaczą organizatorzy kampanii.
Sponsorem druku kalendarzy jest firma AG Complex.
Strona kampanii: www.nieczytasz.pl
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi