logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze
   ──────  05.02.2015

Bez granic, tak jak podróżowanie

Your browser does not support the video tag.


Wystarczy wybrać interesujące miejsce, zebrać informacje i można tam się udać. Ale tym razem nie w celach turystycznych czy wypoczynkowych, ale biznesowych.

"Rozwój bez granic" – pod takim hasłem rusza ogólnopolska kampania promująca Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów. Za przygotowanie koncepcji i realizację projektu dla Ministerstwa Gospodarki odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. Kampanię wspiera Ryszard Petru – doradca ekonomiczny.

Celem kampanii jest promocja Sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE) oraz jednostek tworzących tę sieć zlokalizowanych na terenie Polski. Ich zadaniem jest udzielanie bezpłatnych informacji i wsparcia przedsiębiorcom planującym rozpocząć i rozwijać swoją działalność eksportową i/lub działalność inwestycyjną na rynkach zagranicznych.

Od 1 lutego na antenach TVP, TVN i Polsatu można zobaczyć spot telewizyjny. Kampania, która potrwa do końca lutego 2015 r. obejmuje również reklamy w prasie i internecie.

Tworząc strategię zależało nam na pokazaniu dyskretnej analogii do prywatnych podróży. Chcieliśmy uzmysłowić przedsiębiorcom, że skoro otwarte granice zachęcają nas do podróży, to również biznes nie musi mieć granic. Ekspercki ton przekazu został podkreślony poprzez udział znanego i cenionego w środowisku przedsiębiorców ekonomisty – Ryszarda Petru – mówi Paweł Prochenko, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.

Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna projektu pn. "Wsparcie dla Sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów" realizowana jest  w ramach poddziałania 6.2.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 POIG.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Rozwój bez granic
Czas:
2015.2.1
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Gospodarki
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Przedsiębiorcy planujący rozpocząć i rozwijać swoją działalność eksportową i/lub działalność inwestycyjną na rynkach zagranicznych





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek