logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Barwny szpital z Kolorino
21.01.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Barwny szpital z Kolorino



19 stycznia Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie otworzył Oddział Leczenia Żywieniowego. To drugi, po Warszawie, taki oddział w Polsce. Firma Kolorino Drewex wsparła nowy oddział, wyposażając go w kolorowe pościele, pledy, zabawki.

Nowootwarty oddział jest nowoczesny i w pełni wyposażony. Mieści 11 łóżek i jest przeznaczony dla dzieci, które nie mogą naturalnie odżywiać się z różnych przyczyn – niewydolności przewodu pokarmowego, zespołu krótkiego jelita, wad wrodzonych, przeszczepów, ciężkich poparzeń. Ich szansa na życie to specjalistyczne żywienie dożylne – woreczek żywieniowy podłączony do dziecięcej żyły, nieraz – kilka milimetrów nad sercem. Dzięki nowemu Oddziałowi mali pacjenci z południa kraju nie muszą już jeździć do Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie – tym samym mogą szybciej dotrzeć pod opiekę specjalistów w Krakowie, co niejednokrotnie wiąże się z uratowaniem życia.

W otwarciu oddziału pomogli sponsorzy, szczególnie fundacja TVN „Nie Jesteś Sam” oraz Carrefour, Armatury Kraków, Baxter, Kolorino Drewex, Nutricia, Obi.

– Wszystko co tu robimy jest po to, aby dzieci miały jak najlepszą opiekę i mogły żyć. Ich życie zależy często od kilku godzin. Teraz możemy im pomóc na miejscu – dzięki naszym sponsorom i ofiarodawcom – mówi docent Mikołaj Spodaryk, Ordynator oddziału. – Kolorino Drewex wyposażył nas w piękną pościel dla dzieci, zabawki, ubranka i produkty, o jakich nawet nie marzyliśmy – dodaje.

– Skoro taki oddział jest potrzebny, nie może on być szary i ponury – od tego rodzą się ponure myśli. Cieszymy się, że możemy dodać mu nieco barw i radości – mówi Piotr Polak, prezes firmy Kolorino Drewex. A personel oddziału nosi kolorowe fartuchy.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek