Katarzyna Pakosińska, Anna Mucha, Katarzyna Zielińska i Maciej Musiał wraz z firmami BARTEK i Missiu wspierają akcję charytatywną „Pacyfa”. Gwiazdy promują noszenie bransoletek Missiu z motywem pacyfy. Bransoletkę można kupić między innymi na stronie www.missiu.pl. Każde 20% ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Pacyfa symbolizuje pokój, tolerancję, świat bez wojen i nienawiści, a tylko w takim otoczeniu powinny rosnąć i rozwijać się dzieci, szczególnie pokrzywdzone przez los, którymi opiekuje się Stowarzyszenie – tak tłumaczą organizatorzy symbolikę akcji. W działania promocyjne zaangażowała się również sieć sklepów z obuwiem dziecięcym BARTEK. W ramach akcji „Pacyfa” 26 października w warszawskim centrum handlowym WOLA PARK w sklepie firmowym BARTEK, odbyło się wydarzenie z udziałem gwiazd. Anna Mucha, Katarzyna Pakosińska oraz Aleksandra Kisio jako kapitanki dziecięcych drużyn wraz z podopiecznymi Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce malowały plakaty z motywem pacyfy. Dodatkowo współorganizator przygotował akcję dla dzieci, w ramach której każdy, kto prześle pracę plastyczną z motywem pacyfy wesprze Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Za każdą ze 100 pierwszych prac plastycznych z motywem pacyfy BARTEK przekaże 1 parę butów podopiecznym SOS Wiosek Dziecięcych. Prace należy przesyłać na adres marketing@bartek.com.pl. W sieci sklepów obuwniczych firmy BARTEK można również nabyć bransoletki Missiu z motywem pacyfy.
Akcję wspierają: =Anna Mucha, Katarzyna Zielińska, Katarzyna Pakosińska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Aleksandra Kisio, Julia Pietrucha i Ian Dow, Agnieszka Więdłocha, Maciek Musiał oraz ambasadorka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce – Natalia Kukulska.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

