logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Baranek, Dzieciak i sieciowe tarapaty
04.11.2014
Tematy: Kampanie, Polska, Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo

Baranek, Dzieciak i sieciowe tarapaty

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Baranek Loco nie jest zbyt ostrożnym użytkownikiem internetu. Na szczęście jego przyjaciel Dzieciak zawsze jest chętny, by mu pomóc i wspólnie znajdują wyjście z sytuacji.

Serię filmów edukacyjnych, skierowanych przede wszystkim do dzieci z klas 4-6 oraz ich rodziców, przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej na zlecenie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Pokazują, jak chronić się przed cyberprzemocą, uzależnieniem od sieci, spamem, łańcuszkami i wirusami, czyli problemami, na które mogą natknąć się dzieci korzystające z internetu na komputerach lub smartfonach. Filmy emitowane są na kanałach Cartoon Network i Disney Channel. Będą także prezentowane na spotkaniach informacyjnych z uczniami szkół podstawowych i gimnazjów.



Nazwa kampanii:
Dzieciaka i Loco przygody w sieci
Czas:
2014.10.28 - 2014.11.28
Nadawca:
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Uczniowie klas 4-6, gimnazjaliści, ich rodzice





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek