Baran siedzi na miejscu kierowcy i słucha współpasażerki, a w lusterku odbijają się rogi. Rozpoczęła się kampania pod hasłem "ZWOLNIJ! Nie bądź baranem… na drodze".
Kampania "Bezpiecznie na drogach" promuje projekt "Budowa centralnego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. Główne cele podejmowanych działań to uświadomienie kierowcom konieczności przestrzegania przepisów ruchu drogowego oraz informowanie o roli, jaką odgrywa system automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym w poprawie bezpieczeństwa. Wykorzystane w kampanii hasło ma nawiązywać do coraz bardziej powszechnej negatywnej społecznej oceny nieodpowiedzialnego stylu jazdy.
Kampania koncentruje się na dwóch przekazach – komunikującym o skuteczności fotoradarów i przekonującym o konieczności zachowania dopuszczalnej prędkości. Hasło kampanii ma sugerować odbiorcy, że może on uniknąć wejścia w negatywną rolę dzięki przestrzeganiu przepisów ruchu drogowego. Kampania będzie obecna w różnych mediach do końca września 2015 roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów