Bańki, melony i kafle
Ruszyła polska, ale międzynarodowa kampania "Zarabiaj na turystyce" promująca turystyczne walory Polski i turystykę jako biznes. W centrum Warszawy pojawiło się 130 billboardów kampanii, podróżujący metrem mogą obejrzeć 400 animacji pokazujących turystykę jako dochodową dziedzinę gospodarki. Ponadto oklejono 3 linie tramwajowe i uruchomiono serwis www.zarabiajnaturystyce.pl, który ma stanowić kompendium wiedzy dla osób zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej w branży turystycznej.
26 września ruszy kampania promocyjna polskiej gospodarki i turystyki w CNN International. W ciągu 12 tygodni spoty reklamowe zostaną wyemitowane 625 razy. Stacja CNN przygotowała też serię programów poświęconych naszej gospodarce, polityce, turystyce, kulturze pod wspólnym hasłem – Eye on Poland (Oko na Polskę). Ich emisja rozpocznie się w październiku. Kampania rozpocznie się dzień po otwarciu 16. Międzynarodowych Targów Turystycznych "Warsaw Tour and Travel 2008".
Organizatorzy kampanii chcą zwrócić uwagę zarówno decydentów jak i osób niezwiązanych na co dzień z turystyką na temat dochodów z turystyki. Udział gospodarki turystycznej w tworzeniu PKB wyniósł w 2007 roku 6%.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku