logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Marketing regionalny
   ──────  20.09.2008

Bańki, melony i kafle



Ruszyła polska, ale międzynarodowa kampania "Zarabiaj na turystyce" promująca turystyczne walory Polski i turystykę jako biznes. W centrum Warszawy pojawiło się 130 billboardów kampanii, podróżujący metrem mogą obejrzeć 400 animacji pokazujących turystykę jako dochodową dziedzinę gospodarki. Ponadto oklejono 3 linie tramwajowe i uruchomiono serwis www.zarabiajnaturystyce.pl, który ma stanowić kompendium wiedzy dla osób zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej w branży turystycznej.

26 września ruszy kampania promocyjna polskiej gospodarki i turystyki w CNN International. W ciągu 12 tygodni spoty reklamowe zostaną wyemitowane 625 razy. Stacja CNN przygotowała też serię programów poświęconych naszej gospodarce, polityce, turystyce, kulturze pod wspólnym hasłem – Eye on Poland (Oko na Polskę). Ich emisja rozpocznie się w październiku. Kampania rozpocznie się dzień po otwarciu 16. Międzynarodowych Targów Turystycznych "Warsaw Tour and Travel 2008".

Organizatorzy kampanii chcą zwrócić uwagę zarówno decydentów jak i osób niezwiązanych na co dzień z turystyką na temat dochodów z turystyki. Udział gospodarki turystycznej w tworzeniu PKB wyniósł w 2007 roku 6%.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Zarabiaj na turystyce
Czas:
2008.9.16 - 2008.9.30
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polska Organizacja Turystyczna, Ministerstwo Sportu i Turystyki
Media:
Billboardy, ekrany LCD w metrze, internet, tramwaje
Adresaci:
Ogół społeczeństwa w Polsce i za granicą
Hasło kampani:
70 000 melonów, 6 500 000 kafli, 5,3 dużych baniek





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek