Do każdego 1% podatku przekazanego przez podatników na rzecz Fundacji Banku Zachodniego WBK, Bank doda drugie tyle. Komunikuje o tym w kampanii, w której występuje wróżka Dwukrotka symbolizująca hasło kampanii „Pomagaj podwójnie”.
Bajkowy klimat kampanii (wróżka, skrzaty – Niewiedz, Niechciej i Niewczas, magiczna kraina Dublandia) pojawia się w internecie, a także na plakatach i ulotkach, które trafiły do oddziałów. Klientom przychodzącym z dziećmi rozdawane są kolorowanki oraz wizytówki z wróżką, jako specjalnym ekspertem Fundacji ds. Podwajania Procentów.
Środki uzyskane z podatku 1% będą przeznaczone na wsparcie edukacji i rozwoju dzieci w ramach programu grantowego oraz rozwój programu stypendialnego. Część kwoty zasili fundusz pomocy dla pracowników banku, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.
W ubiegłym roku podatnicy przekazali Fundacji 598.336,42 zł, a Bank Zachodni WBK podwoił tę kwotę.
Fundacja Banku Zachodniego WBK od ponad 11 lat pomaga dzieciom z rodzin ubogich, bezrobotnych, a także znajdującym się pod opieką ośrodków wychowawczych i opiekuńczych.
M. Czerepak
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

