Do każdego 1% podatku przekazanego przez podatników na rzecz Fundacji Banku Zachodniego WBK, Bank doda drugie tyle. Komunikuje o tym w kampanii, w której występuje wróżka Dwukrotka symbolizująca hasło kampanii „Pomagaj podwójnie”.
Bajkowy klimat kampanii (wróżka, skrzaty – Niewiedz, Niechciej i Niewczas, magiczna kraina Dublandia) pojawia się w internecie, a także na plakatach i ulotkach, które trafiły do oddziałów. Klientom przychodzącym z dziećmi rozdawane są kolorowanki oraz wizytówki z wróżką, jako specjalnym ekspertem Fundacji ds. Podwajania Procentów.
Środki uzyskane z podatku 1% będą przeznaczone na wsparcie edukacji i rozwoju dzieci w ramach programu grantowego oraz rozwój programu stypendialnego. Część kwoty zasili fundusz pomocy dla pracowników banku, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.
W ubiegłym roku podatnicy przekazali Fundacji 598.336,42 zł, a Bank Zachodni WBK podwoił tę kwotę.
Fundacja Banku Zachodniego WBK od ponad 11 lat pomaga dzieciom z rodzin ubogich, bezrobotnych, a także znajdującym się pod opieką ośrodków wychowawczych i opiekuńczych.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi