logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bank Zachodni WBK podwaja procenty
18.03.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bank Zachodni WBK podwaja procenty



Do każdego 1% podatku przekazanego przez podatników na rzecz Fundacji Banku Zachodniego WBK, Bank doda drugie tyle. Komunikuje o tym w kampanii, w której występuje wróżka Dwukrotka symbolizująca hasło kampanii „Pomagaj podwójnie”.

Bajkowy klimat kampanii (wróżka, skrzaty – Niewiedz, Niechciej i Niewczas, magiczna kraina Dublandia) pojawia się w internecie, a także na plakatach i ulotkach, które trafiły do oddziałów. Klientom przychodzącym z dziećmi rozdawane są kolorowanki oraz wizytówki z wróżką, jako specjalnym ekspertem Fundacji ds. Podwajania Procentów.

Środki uzyskane z podatku 1% będą przeznaczone na wsparcie edukacji i rozwoju dzieci w ramach programu grantowego oraz rozwój programu stypendialnego. Część kwoty zasili fundusz pomocy dla pracowników banku, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.

W ubiegłym roku podatnicy przekazali Fundacji 598.336,42 zł, a Bank Zachodni WBK podwoił tę kwotę.

Fundacja Banku Zachodniego WBK od ponad 11 lat pomaga dzieciom z rodzin ubogich, bezrobotnych, a także znajdującym się pod opieką ośrodków wychowawczych i opiekuńczych.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek