logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bank Zachodni WBK oddaje reklamy
30.10.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bank Zachodni WBK oddaje reklamy



Sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, Bank Zachodni WBK, chce przekazać swój czas reklamowy podczas listopadowych meczów kadry organizacjom pozarządowym zajmującym się osobami niepełnosprawnymi. Oba mecze, które zostaną rozegrane 14. i 18. listopada 2009 roku, będą transmitowane w pierwszym programie 1 Programie Telewizji Polskiej.

Bank przed meczem Polska – Słowacja w Chorzowie, dał wyraz swojej dezaprobacie dla konfliktu między Polskim Związkiem Piłki Nożnej a kibicami wycofując swoje reklamy ze stadionowych banerów. Teraz postanowił przekazać swój czas reklamowy – wart kilkaset tysięcy złotych – organizacjom charytatywnym działającym na rzecz osób niepełnosprawnych.

Organizacje, które chcą skorzystać z tej oferty, powinny do 4 listopada. przysłać swoje propozycje na adres fundacja@bzwbk.pl Zarząd Fundacji Banku Zachodniego WBK wybierze spośród nich najlepszą i przekaże jej twórcom czas reklamowy. Możliwe, że wybrane zostaną dwie propozycje, po jednej na każdy z dwóch rozgrywanych w listopadzie meczów.

Jak poinformował w oświadczeniu rzecznik banku umowa sponsorska przewiduje, że podczas każdego meczu banery sponsora są wyświetlane łącznie przez 7,5 minuty, w blokach po 30 sekund. Banery będą wyświetlane na stadionie (mecze odbędą się w Warszawie i Bydgoszczy) oraz będą widoczne podczas transmisji telewizyjnych, w znakomitym czasie antenowym.

Bank pokryje wszystkie koszty wyprodukowania baneru, który posłuży promocji programów i działań na rzecz niepełnosprawnych realizowanych przez organizację.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek