logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  31.01.2014

Bal Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu



3 lutego 2014 roku w hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre odbędzie się 11. Charytatywny Bal Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Foundation for Corporate Social Responsibility, FCSR). Na balu spotkają się reprezentanci korporacji – członkowie FCSR oraz artyści i inne osoby, które angażują się w pomoc dla potrzebujących dzieci w Polsce. Głównym punktem wydarzenia będzie występ artystyczny najmłodszych podopiecznych fundacji. Na scenie, w humorystycznych epizodach, pojawią się też przedstawiciele firm: m.in. Jeroen van der Toolen (CEO Ghelamco Poland).

Udział w balu jest odpłatny, a całkowity dochód ze sprzedaży biletów w tym roku zostanie przeznaczony na rozwój programów prowadzonych przez fundację:

–  programu Hot-Meal-a-Day, który zapewnia posiłki 2 tysiącom niedożywionych uczniów w 10 szkołach podstawowych i gimnazjalnych w północno-zachodniej Polsce,

–  programu edukacyjno-językowego, dzięki któremu dzieci uczą się języka angielskiego i biorą udział w wymianach kulturowych,

–  programu artystyczno-tanecznego,

–  obozów sportowych.

Wśród zaproszonych gości są przede wszystkim firmy członkowskie fundacji, jak P&G, Colgate-Palmolive, Coca-Cola, McDonald’s, KFC, Orco, Rabo Bank i inne. Członkiem Fundacji może zostać każda firma, która jest zainteresowana popieraniem i promowaniem idei korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Aby otrzymać Golden Seal of Approval (Złotą Pieczęć Aprobaty) – znak Fundacji, należy wypełnić Oświadczenie Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej, które jest dostępne na stronie Fundacji www.fcsr.pl. Należy także zadeklarować propagowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu wśród udziałowców, kadry zarządzającej, administracji oraz pracowników, powołać zespół do opracowania planu działań dla firmy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, a także promować wizerunek i działalność FCSR. 

Bal rozpocznie się w poniedziałek 3 lutego o godz. 18.30 i potrwa do godz. 23.00.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek