3 lutego 2014 roku w hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre odbędzie się 11. Charytatywny Bal Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Foundation for Corporate Social Responsibility, FCSR). Na balu spotkają się reprezentanci korporacji – członkowie FCSR oraz artyści i inne osoby, które angażują się w pomoc dla potrzebujących dzieci w Polsce. Głównym punktem wydarzenia będzie występ artystyczny najmłodszych podopiecznych fundacji. Na scenie, w humorystycznych epizodach, pojawią się też przedstawiciele firm: m.in. Jeroen van der Toolen (CEO Ghelamco Poland).
Udział w balu jest odpłatny, a całkowity dochód ze sprzedaży biletów w tym roku zostanie przeznaczony na rozwój programów prowadzonych przez fundację:
– programu Hot-Meal-a-Day, który zapewnia posiłki 2 tysiącom niedożywionych uczniów w 10 szkołach podstawowych i gimnazjalnych w północno-zachodniej Polsce,
– programu edukacyjno-językowego, dzięki któremu dzieci uczą się języka angielskiego i biorą udział w wymianach kulturowych,
– programu artystyczno-tanecznego,
– obozów sportowych.
Wśród zaproszonych gości są przede wszystkim firmy członkowskie fundacji, jak P&G, Colgate-Palmolive, Coca-Cola, McDonald’s, KFC, Orco, Rabo Bank i inne. Członkiem Fundacji może zostać każda firma, która jest zainteresowana popieraniem i promowaniem idei korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Aby otrzymać Golden Seal of Approval (Złotą Pieczęć Aprobaty) – znak Fundacji, należy wypełnić Oświadczenie Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej, które jest dostępne na stronie Fundacji www.fcsr.pl. Należy także zadeklarować propagowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu wśród udziałowców, kadry zarządzającej, administracji oraz pracowników, powołać zespół do opracowania planu działań dla firmy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, a także promować wizerunek i działalność FCSR.
Bal rozpocznie się w poniedziałek 3 lutego o godz. 18.30 i potrwa do godz. 23.00.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

