logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bajki za prezenty od Fabryki Komunikacji Społecznej
17.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bajki za prezenty od Fabryki Komunikacji Społecznej



14 grudnia pod hasłem Fabryka Świątecznych Prezentów ruszyła akcja społeczna Fabryki Komunikacji Społecznej, skierowana do warszawskich domów dziecka. Aby wziąć udział w akcji, należy za dowolną kwotę kupić trochę niezbędnych kosmetyków pielęgnacyjnych, słodyczy lub materiałów papierniczych, których najbardziej brakuje w domach dziecka i przygotować z nich paczkę. Na każdego, kto dostarczy do jednego z wybranych warszawskich domów dziecka tak przygotowaną paczkę, czeka upominek w postaci wydanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej płyty z bajkami dla domu. Aby otrzymać płytę, przy przekazywaniu prezentu wystarczy podać hasło „Fabryka Komunikacji Społecznej”.

„Bajki z innej bajki” to zestaw zabawnych historyjek dla dzieci napisanych przez Piotrka Wronka, kreatywnego FKS. Rymowane historie o Jeleniu, bumelancie wiecznym leniu, Musze Plociusze i innych bohaterach opowiada Magda Nieć.

Na podarunki czekają:

  • Dom Dziecka Nr 15 im. ks. Baudouina – Nowogrodzka 75 02-018 Warszawa
  • Dom Dziecka nr 16 – Międzyparkowa 5, 00-208 Warszawa
  • Dom Dziecka nr 3 – Dalibora 1, 01 – 439 Warszawa
  • Dom Dziecka nr 12 – ul. Tarczyńska 27, 02 – 023 Warszawa.

Paczki z niespodzianką można zostawiać w domach dziecka także po świętach – zbiórka trwa do końca stycznia 2013 roku. Szczegóły akcji „Fabryka Świątecznych Prezentów”, w tym dokładna lista rzeczy, które najbardziej ucieszą dzieci oraz kilka przykładowych bajek znajdują się na stronie agencji.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek