Bądź kobietą. Bądź sobą
„Nie – Twoja Aż Kobieta” – w wersji angielskiej „Woman’s worth” – to niezależna kampania społeczna, kierowana do kobiet i nawołująca do budowania życia na swój własny sposób.
Tytułowe „Nie” skierowane jest w stronę schematów, które otaczają kobiety i poniekąd zmuszają je do życia według przetartych już przez innych ścieżek – mówi Marta Molska, autorka kampanii. – Wraz z kobietami reprezentującymi różne grupy społeczne i w różnym wieku, zrealizowałam spot społeczny, który ma inspirować i mam nadzieję, powodować zmianę w naszych głowach.
Afirmacja została z kolei ukryta w tytule kampanii. Pierwsze litery słów „Twoja Aż Kobieta” układają się w hasło „TAK”. Kampania nawołuje do nieulegania presji ze strony rodziny, otoczenia i mediów społecznościowych. Kobiety występujące w spocie zostały pokazane w różnych, często przerysowanych rolach, z którymi przychodzi im się mierzyć w ciągu życia. Choć wiele je od siebie różni, jednocześnie na co dzień spotykają je podobne, a nawet takie same wyzwania i decyzje. Ostatecznie jednak wszystkie mają podobny cel – chcą być szczęśliwe.
Strona kampanii znajduje się TUTAJ. Wersja anglojęzyczna klipu znajduje się TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2021
Jesz? Nie jedź!
-
13.01.2021
„Brzydkie” buraki w Lidlu
-
07.01.2021
W Warszawie powstał ekomural NUTRIDOME oczyszczający powietrze
-
05.01.2021
Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS
-
05.01.2021
43% Polaków odczuło w ostatnim czasie pogorszenie nastroju
-
05.01.2021
Trwa nabór do do 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”