logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.09.2009

Bądź bezpieczny na górskim szlaku



Pod hasłem „Bądź Bezpieczny” ruszyła wspólna kampania prewencyjna GOPR i PZU, której celem jest zmniejszenie liczby wypadków w górach. Organizatorzy chcą przypominać o tym, jak ważne dla bezpieczeństwa w górach są zdrowy rozsądek i odpowiednie przygotowanie do krótszych i dłuższych wypraw.

W zeszłym roku GOPR przeprowadziło w polskich górach 4129 interwencji, wypraw i akcji ratunkowych. W tym czasie doszło tam do 38 wypadków śmiertelnych. Najczęstszymi przyczynami nieszczęśliwych zdarzeń są brawura i nieprzestrzeganie zasad bezpiecznego zachowania na górskich szlakach. Wciąż istnieje potrzeba edukowania turystów, którzy wybierają się w Tatry, Beskidy czy Karkonosze.

Podstawowym celem akcji „Bądź Bezpieczny” jest propagowanie aktywnego i bezpiecznego wypoczynku w górach, a także informowanie o tym, jak odpowiednio reagować w przypadku niebezpiecznych, zagrażających życiu sytuacji. Kampania potrwa do 22 listopada, a w jej ramach odbędzie się 6 imprez w największych miastach Polski – Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Warszawie i Poznaniu.

Motywem przewodnim programu będą pokazy ratownictwa i nauka udzielania pierwszej pomocy. W roli instruktorów wystąpią zawodowi ratownicy GOPR, na co dzień ratujący życie podczas interwencji. górskich. Zaplanowano również pokazy filmów z akcji i szkoleń GOPR, rozmowy z ratownikami i zawody wspinaczkowe. Dla dzieci i młodzieży przygotowano m.in. zabawy na balonie wspinaczkowym GOPR, przejażdżki quadem i ćwiczenia z fantomami.

Podczas weekendowych pokazów będzie można także odwiedzić stoisko PZU, partnera kampanii. Odwiedzający będą mieli także możliwość zakupu kart PZU Pomoc, dzięki którym możliwe jest uzyskanie pomocy technicznej, medycznej, informacyjnej i organizacyjnej w nagłych sytuacjach drogowych.

PZU i GOPR prowadzą wspólne działania prewencyjne od 2005 roku. Grupa PZU przekazała Górskiemu Pogotowiu Ratunkowemu 3 mln PLN na realizację działań statutowych, czyli zwiększenie bezpieczeństwa w górach, zapobieganie wypadkom i ochronę środowiska górskiego. Jest to najwyższa dotacja w historii GOPR.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek