logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Bądź bezpieczny na górskim szlaku
19.09.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Bądź bezpieczny na górskim szlaku



Pod hasłem „Bądź Bezpieczny” ruszyła wspólna kampania prewencyjna GOPR i PZU, której celem jest zmniejszenie liczby wypadków w górach. Organizatorzy chcą przypominać o tym, jak ważne dla bezpieczeństwa w górach są zdrowy rozsądek i odpowiednie przygotowanie do krótszych i dłuższych wypraw.

W zeszłym roku GOPR przeprowadziło w polskich górach 4129 interwencji, wypraw i akcji ratunkowych. W tym czasie doszło tam do 38 wypadków śmiertelnych. Najczęstszymi przyczynami nieszczęśliwych zdarzeń są brawura i nieprzestrzeganie zasad bezpiecznego zachowania na górskich szlakach. Wciąż istnieje potrzeba edukowania turystów, którzy wybierają się w Tatry, Beskidy czy Karkonosze.

Podstawowym celem akcji „Bądź Bezpieczny” jest propagowanie aktywnego i bezpiecznego wypoczynku w górach, a także informowanie o tym, jak odpowiednio reagować w przypadku niebezpiecznych, zagrażających życiu sytuacji. Kampania potrwa do 22 listopada, a w jej ramach odbędzie się 6 imprez w największych miastach Polski – Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Warszawie i Poznaniu.

Motywem przewodnim programu będą pokazy ratownictwa i nauka udzielania pierwszej pomocy. W roli instruktorów wystąpią zawodowi ratownicy GOPR, na co dzień ratujący życie podczas interwencji. górskich. Zaplanowano również pokazy filmów z akcji i szkoleń GOPR, rozmowy z ratownikami i zawody wspinaczkowe. Dla dzieci i młodzieży przygotowano m.in. zabawy na balonie wspinaczkowym GOPR, przejażdżki quadem i ćwiczenia z fantomami.

Podczas weekendowych pokazów będzie można także odwiedzić stoisko PZU, partnera kampanii. Odwiedzający będą mieli także możliwość zakupu kart PZU Pomoc, dzięki którym możliwe jest uzyskanie pomocy technicznej, medycznej, informacyjnej i organizacyjnej w nagłych sytuacjach drogowych.

PZU i GOPR prowadzą wspólne działania prewencyjne od 2005 roku. Grupa PZU przekazała Górskiemu Pogotowiu Ratunkowemu 3 mln PLN na realizację działań statutowych, czyli zwiększenie bezpieczeństwa w górach, zapobieganie wypadkom i ochronę środowiska górskiego. Jest to najwyższa dotacja w historii GOPR.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek