logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > AXN wyremontuje świetlicę w Opolu
15.01.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

AXN wyremontuje świetlicę w Opolu



Nagrodę główną w programie społecznym „AXN. Nakręcamy wyobraźnię”, czyli generalny remont placówki, wywalczyła młodzież ze świetlicy „Serce dla serca z Opola”. Finał akcji połączony z uroczystym otwarciem odnowionej placówki odbędzie się 17 stycznia.

„AXN. Nakręcamy wyobraźnię” to zainicjowany przez telewizję AXN ogólnopolski program społeczny skierowany do podopiecznych i wychowawców świetlic środowiskowych. Dzieci z 45 świetlic wytypowanych do projektu we współpracy z Urzędami Wojewódzkimi przygotowały prace plastyczne obrazujące jeden „dzień z życia świetlicy”. Efekty ich działań oceniło podczas wystawy w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie jury, a następnie internauci, głosujący za pośrednictwem strony www.nakrecamywyobraznie.pl. Do drugiego etapu zakwalifikowały się placówki z Opola, Olsztyna i Białegostoku.

Zadaniem trzech finalistów było przygotowanie, z pomocą profesjonalnej ekipy, etiud filmowych, będących fabularną realizacją pracy plastycznej. Efekt pracy trafił do sieci, a jury oraz internauci głosując na swoich faworytów wybrali zwycięzcę drugiej edycji projektu. Liczbą 4849 głosów wygrała świetlica „Serce dla serca” z Opola.

W realizację projektu zaangażowali się również znani z kreatywnej działalności artyści: Edyta Jungowska, Adam Sztaba, Xawery Żuławski oraz zespół De Mono.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek