logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > AXN wyłoniło finalistów konkursu o nową świetlicę
09.03.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

AXN wyłoniło finalistów konkursu o nową świetlicę



Jury konkursu „AXN. Nakręcamy wyobraźnię” wyłoniło dwójkę laureatów, trzeciego wybrała publiczność w internetowym głosowaniu. Wszyscy zawalczą o nagrodę główną – odnowioną świetlicę.

W programie społecznym kierowanym do świetlic środowiskowych, realizowanym przez stację telewizyjną AXN, wzięło udział niemal 500 dzieci z 36 placówek z całej Polski. Prace, nadesłane w formie obrazkowego scenariusza przedstawiały ważne wydarzenie lub jeden dzień z życia świetlicy.

Finaliści to:
• Młodzieżowe Centrum Profilaktyki „Alternatywa” z Leszna
• Ognisko Wychowawcze nr 3 z Wrocławia
wybrani przez jury konkursu w składzie: Marcin Skabara – dyrektor kanałów AXN i marketingu HBO Polska, Tatiana Mindewicz-Puacz – prezes zarządu TFC, Cezary Harasimowicz – scenarzysta
• Katolicka Świetlica Profilaktyczno – Wychowawcza „Oratorium” z Przemyśla
wybrana przez publiczność w internetowym głosowaniu.

Zespoły wszystkich trzech świetlic, na podstawie scenariusza obrazkowego, wspólnie z profesjonalną ekipą przygotują filmowe etiudy. Wszystkie trzy będzie można zobaczyć na stronie www.axn.pl/nakrecamywyobraznie i to widzowie wraz z jury wybiorą placówkę, która w nagrodę otrzyma swoją wymarzoną świetlicę.

Program „AXN. Nakręcamy wyobraźnię” wspierają znane osoby: Adam Sztaba, Grzegorz Markowski, Cezary Harasimowicz oraz Grażyna Wolszczak, Anna Nowak-Ibisz, Monika Richardson, Piotr Kubiaczyk z zespołu De Mono i Michał Koterski, który powiedział: – Takie programy pozwalają mi czuć się lepszym człowiekiem, cieszę się, że mogę zrobić coś dla dzieciaków.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek