logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.03.2013

AXN nagrodził opolską świetlicę



Rozstrzygnięto konkurs w ramach programu społecznego AXN. Nakręcamy Wyobraźnię. Jury wyłoniło najlepszą pracę wykonaną przez dzieci ze świetlic środowiskowych. Zwycięzcą drugiej edycji programu społecznego telewizji AXN została placówka „Serce dla Serca” z Opola.

W finale programu znalazły się trzy świetlice środowiskowe. Każda placówka miała za zadanie nakręcenie etiudy filmowej według własnego scenariusza. W skład jury weszli: Magdalena Mastalerz, Regional PR Manager AXN, Tatiana Mindewicz-Puacz, Prezes Zarządu TFC, oraz zespół De Mono (w składzie Andrzej Krzywy, Piotr Kubiaczyk). Kżdy z jurorów oddał głos na inną świetlicę. Zgodnie z regulaminem, punktowy remis rozstrzygnięto na korzyść placówki, która uzyskała największe poparcie wśród internautów. Tym samym zwyciężyła opolska świetlica „Serce dla Serca”, na którą zagłosowało 4849 osób. Nagrodą główną w programie jest remont świetlicy zgodny z pomysłami i życzeniami podopiecznych.

„Klub Narnia” z Olsztyna przedstawił etiudę pokazującą świetlicę z perspektywy chłopca, który po raz pierwszy postanawia zobaczyć to tajemnicze miejsce, odwiedzane codziennie przez jego rówieśników. Kolejni finaliści z białostockiej świetlicy socjoterapeutycznej ELEOS, nakręcili historię, której głównym bohaterem jest nowy wolontariusz Kirył. Wychowankowie placówki „Serce dla Serca” z Opola zrealizowali etiudę w formie muzycznego klipu, przedstawiającego dzień z życia świetlicy. Dzieci samodzielnie nagrały piosenkę w profesjonalnym studiu radiowym.

Do rywalizacji w organizowanym przez telewizję AXN konkursie stanęło ponad 1000 podopiecznych
z 44 świetlic z całej Polski.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek