logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > AXA finansuje 12 projektów wspierających matki
17.01.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

AXA finansuje 12 projektów wspierających matki



Zakończył się nabór do V edycji programu „Wspieramy mamy”, który organizuje firma ubezpieczeniowa AXA. Dotacje dostało 12 projektów z całej Polski wybranych spośród 238 wniosków, prezentujących różne pomysły na pomoc matkom w trudnej sytuacji życiowej, m.in. tym nastoletnim lub nieprzygotowanym do macierzyństwa.

– W obecnych czasach ogromnych turbulencji gospodarczych, misja AXA, aby chronić naszych klientów przed ryzykiem dla życia i dorobku nabiera szczególnego znaczenia. Chcemy, aby tu i teraz, a także spoglądając w przyszłość, mogli żyć z większym poczuciem spokoju. Dlatego jedną z naszych kluczowych inicjatyw jest wspieranie matek, dla których bezpieczeństwo ich dzieci, jest sprawą najwyższej wagi. Będziemy wspierać te najbardziej potrzebujące w kolejnych latach – zapowiada Barbara Rajmańska, członek zarządu, odpowiedzialna za inicjatywy zaangażowania społecznego w AXA.

W tym roku AXA zdecydowała się wesprzeć 3 programy skierowane do matek nastoletnich lub nieprzygotowanych do macierzyństwa, 5 programów dla rodzin borykających się z niepełnosprawnością dzieci lub matek. Wybrano również projekty dla matek leczących się z alkoholizmu, matek ze środowisk mniejszości seksualnych oraz dla matek z rodzinami wielodzietnymi.

Celem programu „Wspieramy mamy” jest pomoc finansowa i merytoryczna organizacjom działającym na rzecz matek w Polsce.

AXA wspiera również mamy pracujące w firmie. W zeszłym roku została wyróżniona przez Fundację Świętego Mikołaja, „Rzeczpospolitą” oraz MillwardBrown SMG/KRC za zaangażowanie i podnoszenie standardów pracy młodych mam.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek