Fundacja Virgin Unite, prowadzona przez Virgin Group, zainicjowała kampanię wyrażającą poparcie dla globalnych celów ONZ.
Aby dołączyć do akcji, należy stworzyć własnego awatara-superbohatera w przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnym celom. Pozwala to zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy i udostępnić go później w mediach społecznościowych. Swój awatar przygotował właściciel Virgin Group, Richard Branson, a także m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.
Siedemnaście globalnych celów ONZ:
- Brak ubóstwa
- Brak głodu
- Dbałość o zdrowie
- Odpowiednia edukacja
- Równość płciowa
- Czysta woda i dostęp do sanitariatów
- Nowoczesna energia dla wszystkich
- Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
- Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
- Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
- Miasta przyjazne dla środowiska
- Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
- Ograniczenie zmian klimatycznych
- Życie pod wodą
- Życie na lądzie
- Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
- Partnerstwo dla globalnych celów
Akcja trwa do 7 października.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy