Fundacja Virgin Unite, prowadzona przez Virgin Group, zainicjowała kampanię wyrażającą poparcie dla globalnych celów ONZ.
Aby dołączyć do akcji, należy stworzyć własnego awatara-superbohatera w przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnym celom. Pozwala to zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy i udostępnić go później w mediach społecznościowych. Swój awatar przygotował właściciel Virgin Group, Richard Branson, a także m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.
Siedemnaście globalnych celów ONZ:
- Brak ubóstwa
- Brak głodu
- Dbałość o zdrowie
- Odpowiednia edukacja
- Równość płciowa
- Czysta woda i dostęp do sanitariatów
- Nowoczesna energia dla wszystkich
- Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
- Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
- Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
- Miasta przyjazne dla środowiska
- Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
- Ograniczenie zmian klimatycznych
- Życie pod wodą
- Życie na lądzie
- Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
- Partnerstwo dla globalnych celów
Akcja trwa do 7 października.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie