logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > AVON walczy z rakiem piersi
12.06.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

AVON walczy z rakiem piersi



13 czerwca po raz 18. odbędzie się AVON Walk – Marsz Różowej Wstążki organizowany wspólnie ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum pod Honorowym Patronatem Prezydent M. St. Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz. Celem działań jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi i uświadomienie, że wcześnie wykryty nowotwór to nie wyrok.

Działania w ramach kampanii podejmowane są przez cały rok, a AVON Walk – Marsz Różowej Wstążki jest ich punktem kulminacyjnym. Każde dwie osoby, które zdecydują się wziąć udział w AVON Walk, przyczynią się do dofinansowania jednego badania USG piersi. W tym roku AVON Walk wyruszy pod hasłem „Zabierz swoje przyjaciółki na marsz”.

Marsz rozpocznie się na warszawskim Placu Teatralnym o godzinie 12.00 i uda się w stronę Pola Mokotowskiego. Na mecie Marszu na Polu Mokotowskim będzie można bezpłatnie wykonać badanie USG oraz porozmawiać z lekarzami, w tym również z lekarzem genetykiem. Poza tym na uczestników czekają atrakcje, m.in. koncert Kayah, konkurs z nagrodami, kursy zumby i jogi, gry i zabawy dla dzieci, strefa dla mężczyzn oraz strefa piękna, w której na uczestniczki Marszu czekać będą makijażystki, fryzjerzy i brafitterki.

Organizatorzy zapowiadają obecność ambasadorów marki: Małgorzaty Sochy, Magdaleny Stużyńskiej, Anity Sokołowskiej, Joanny Koroniewskiej oraz najbardziej znanego polskiego rajdowca, Krzysztofa Hołowczyca. Imprezę poprowadzą dziennikarze: Dorota Wellman oraz Marcin Prokop. 








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek