logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  20.08.2009

Avon w kontrze



W ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi 10 października w Warszawie odbędzie się 11. Marsz Różowej Wstążki.

Na Plac Zamkowy zostanie podstawiony mammobus – specjalny pojazd profesjonalnie przystosowany do wykonywania mammografii. Dodatkowo, w jednym z namiotów panie będą mogły zrobić USG piersi. Zorganizowane zostaną również indywidualne warsztaty samobadania piersi prowadzone przez wykwalifikowane pielęgniarki oraz konsultacje lekarskie z lekarzami onkologami. Dostęp do wszystkich badań będzie za zakup produktu z różową wstążką – światowym symbolem walki z rakiem piersi; nie są wymagane wcześniejsze zapisy.

Uczestnicy Marszu spotkają się w drugą sobotę października, o godzinie 12.00, w Warszawie (u zbiegu ulic Nowy Świat i Chmielna). Następnie przejdą Nowym Światem i Krakowskim Przedmieściem do Placu Zamkowego, gdzie odbędzie się Impreza Finałowa. Tam odbędą się dwa projekty fotograficzne, które poprowadzą jedni z najbardziej rozpoznawalnych polskich fotografów. Punktem kulminacyjnym części rozrywkowej tegorocznej edycji będzie koncert Sebastiana Karpiel-Bułecki i zespołu Zakopower.

Z myślą o kobietach, które mieszkają poza Warszawą i nie będą mogły uczestniczyć w Marszu, lekarze specjaliści współpracujący z Avon przygotowali elektroniczny poradnik. To zestaw praktycznych informacji, które w przystępny sposób wyjaśniają, na jakie objawy kobiety powinny zwracać uwagę, kiedy najlepiej zgłosić się do lekarza, na czym polegają konkretne badania i dlaczego nie trzeba się ich obawiać. Dzięki poradnikowi kobiety mogą poznać także 10 zasad pozwalających zminimalizować ryzyko zachorowania na raka piersi, a także łatwo nauczyć się samodzielnej kontroli piersi. Wszystkie materiały edukacyjne są dostępne na stronie www.AVONkontrarakpiersi.pl.

Marsz jest organizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki“ Warszawa Centrum w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi, której celem jest promocja badań profilaktycznych wśród kobiet oraz zbiórka funduszy, dzięki którym możliwe będą: szeroka edukacja kobiet i personelu medycznego w ramach programu „Gabinety z Różową Wstążką” oraz szybka diagnostyka raka piersi w Polsce. Do tej pory na realizację programów profilaktycznych Avon przekazał ponad 11,5 miliona złotych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek