W ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi 10 października w Warszawie odbędzie się 11. Marsz Różowej Wstążki.
Na Plac Zamkowy zostanie podstawiony mammobus – specjalny pojazd profesjonalnie przystosowany do wykonywania mammografii. Dodatkowo, w jednym z namiotów panie będą mogły zrobić USG piersi. Zorganizowane zostaną również indywidualne warsztaty samobadania piersi prowadzone przez wykwalifikowane pielęgniarki oraz konsultacje lekarskie z lekarzami onkologami. Dostęp do wszystkich badań będzie za zakup produktu z różową wstążką – światowym symbolem walki z rakiem piersi; nie są wymagane wcześniejsze zapisy.
Uczestnicy Marszu spotkają się w drugą sobotę października, o godzinie 12.00, w Warszawie (u zbiegu ulic Nowy Świat i Chmielna). Następnie przejdą Nowym Światem i Krakowskim Przedmieściem do Placu Zamkowego, gdzie odbędzie się Impreza Finałowa. Tam odbędą się dwa projekty fotograficzne, które poprowadzą jedni z najbardziej rozpoznawalnych polskich fotografów. Punktem kulminacyjnym części rozrywkowej tegorocznej edycji będzie koncert Sebastiana Karpiel-Bułecki i zespołu Zakopower.
Z myślą o kobietach, które mieszkają poza Warszawą i nie będą mogły uczestniczyć w Marszu, lekarze specjaliści współpracujący z Avon przygotowali elektroniczny poradnik. To zestaw praktycznych informacji, które w przystępny sposób wyjaśniają, na jakie objawy kobiety powinny zwracać uwagę, kiedy najlepiej zgłosić się do lekarza, na czym polegają konkretne badania i dlaczego nie trzeba się ich obawiać. Dzięki poradnikowi kobiety mogą poznać także 10 zasad pozwalających zminimalizować ryzyko zachorowania na raka piersi, a także łatwo nauczyć się samodzielnej kontroli piersi. Wszystkie materiały edukacyjne są dostępne na stronie www.AVONkontrarakpiersi.pl.
Marsz jest organizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki“ Warszawa Centrum w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi, której celem jest promocja badań profilaktycznych wśród kobiet oraz zbiórka funduszy, dzięki którym możliwe będą: szeroka edukacja kobiet i personelu medycznego w ramach programu „Gabinety z Różową Wstążką” oraz szybka diagnostyka raka piersi w Polsce. Do tej pory na realizację programów profilaktycznych Avon przekazał ponad 11,5 miliona złotych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy