Rusza 17. edycja Marszu Różowej Wstążki organizowanego w ramach Wielkiej Kampanii Życia – AVON kontra Rak Piersi. W tegorocznej odsłonie akcja odbędzie się pod hasłem Rusz z Pomocą! – AVON WALK – Marsz Różowej Wstążki. Ta inicjatywa społeczna ma nie tylko szerzyć wiedzę na temat profilaktyki raka piersi, ale także uświadamiać Polkom, że wcześnie wykryta choroba to nie wyrok. Wydarzenie odbędzie się 7 czerwca, współorganizowane przez Stowarzyszenie Amazonki Warszawa-Centrum.
Liczba uczestników i ich zaangażowanie przełoży się na liczbę ufundowanych przez AVON badań USG piersi. 7 czerwca o godzinie 12.00 chętni mogą zjawić się przy Kolumnie Zygmunta, skąd wystartuje marsz i przejdzie ulicami Warszawy. Każdy, kto zdecyduje się pokonać trasę i zaangażować w dodatkowe aktywności przewidziane przez organizatora, przyczyni się do ufundowania kolejnych badań USG piersi.
Akcja wspierana jest także przez prezenterkę telewizyjną – Agnieszkę Popielewicz, aktorkę – Małgorzatę Pieczyńską oraz aktorkę i producentkę teatralną – Beatę Ścibakównę. Na wydarzenie przyjdą także ambasadorki produktów marki AVON – Weronika Rosati i Małgorzata Socha oraz nowy męski ambasador – Jarosław Bieniuk. W roli prowadzących wystąpią Dorota Wellman oraz Filip Chajzer.
W akcję zaangażowała się również polska projektantka Gosia Baczyńska, która stworzyła koszulki kampanii. Można je już kupić na stronie internetowej poświęconej wydarzeniu, będą też dostępne 7 czerwca. Koszulka jest symbolem solidarności w walce z rakiem piersi. Całkowity dochód ze sprzedaży koszulek przeznaczony będzie na Stowarzyszenie Amazonki Warszawa – Centrum, w celu dofinansowania badań USG piersi.
Elementem wydarzenia jest możliwość skorzystania na miejscu z badań USG, konsultacji lekarskich oraz mammograficznych. Przewidziano także atrakcje, m.in. strefy urody, gdzie każda kobieta będzie mogła zrobić manicure lub profesjonalny brafitting, a także skorzystać z porad makijażystki AVON Hanny Knopińskiej oraz gwiazdy – Weroniki Rosati. Organizator zaplanował także coś dla dzieci – kącik zabaw z animatorami i czytanie bajek z Małgorzatą Sochą. Przewidziano także strefę sportową, gdzie najmłodsi miłośnicy piłki nożnej będą mogli wziąć udział w zabawie z Jarosławem Bieniukiem. Odbędą się także koncert znanej polskiej gwiazdy – Marysi Sadowskiej.
Dodatkowo, główny partner wydarzenia – marka Fiat, ufundowała nagrodę specjalną dla jednego z uczestników w postaci samochodu Fiat 500. Kampanię wspierają także partnerzy: Praiston, Medicover, Genomed, Chantelle.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów